hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدارس کدام استان‌ها یکشنبه ۱۵ دی تعطیل هستند؟

مدارس کدام استان‌ها یکشنبه ۱۵ دی تعطیل هستند؟

12,889
مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل برودت و سردی هوا و همچنین مدارس برخی استان‌ها به دلیل تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی تعطیل هستند.
مدارس برخی استان‌ها فردا یکشنبه ۱۵ آذر به دلیل برودت و سردی هوا و همچنین مدارس برخی استان‌ها به دلیل مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تعطیل هستند.

برخی از مدارس نوبت صبح یکشنبه اردبیل تعطیل اعلام شد
پیرو اطلاعیه آموزش و پرورش در پی بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس استان اردبیل در نوبت صبح روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.
در شهرستان اردبیل مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و در خلخال پیش دبستانی، ابتدایی و مدارس استثنایی در نوبت قبل از ظهر به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل خواهند بود.
بارش برف مدارس برخی از نقاط آذربایجان غربی را تعطیل کرد
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مراکز پیش دبستانی و ابتدایی بخش باروق میاندوآب یکشنبه ۱۵ دی در نوبت صبح تعطیل شد.
 همچنین مدارس ابتدایی پیرانشهر نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
مدارس برخی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی فردا تعطیل است
به علت بارش سنگین برف و کولاک و برودت شدید هوا فردا یکشنبه در شهرستان چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه تعطیل و دوره دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
همچنین در بخش نظرکهریزی نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
در شهرستان بستان آباد نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
در شهرستان هشترود نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در مدارس شهری دوره های استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود و امتحانات نهایی شامل تعطیلی نمی شود و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.
برخی از مدارس استان زنجان تعطیل شد
به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس کلیه مقاطع تحصیلی ایجرود، زنجانرود، سلطانیه، ماهنشان و انگوران و مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های ابهر، خرمدره، سجاسرود و بخش مرکزی خدابنده و مقطع ابتدایی ناحیه یک و ناحیه دو زنجان شیفت صبح روز یکشنبه ۱۵ دی ماه تعطیل می‌باشند.
وزش باد و باران مدارس مقطع ابتدایی نواحی زاهدان را به تعطیلی کشاند
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس مقطع ابتدایی نواحی زاهدان فردا (یکشنبه) در دو نوبت صبح وعصر به علت وزش باد شدید و ریزش باران تعطیل است.



آخرین اخبار تعطیلی مدارس را اینجا بخوانید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد