hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تکلیف لوازم خانگی فاقد شناسه چه می‌شود؟

تکلیف لوازم خانگی فاقد شناسه چه می‌شود؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: درج شناسه لوازم خانگی داخلی از پانزدهم دی ماه اجرایی خواهد شد، البته ممکن است در چند روز آینده توسط اتاق اصناف تهران یا سازمان صمت، این مهلت تمدید شود.

رضا رزقیان مقدم، در خصوص درج شناسه لوازم خانگی داخلی اظهار کرد: درج شناسه باید توسط شرکت‌ها و تولیدکنندگان مبدا، صورت بگیرد. در حال حاضر این دستور به تمامی شرکت‌ها و تولیدکنندگان ابلاغ شده اما متاسفانه کالاهای فروخته‌شده، کالاهایی که در انبار نگهداری می‌شوند و کالاهای موجود در فروشگاه‌ها فاقد شناسه هستند.
وی افزود: براساس مکاتباتی که با نمایندگان صورت گرفته، مقرر شده تا کالاهای تولیدی فاقد شناسه، مشخصات و شماره سریال کالاها را اعلام کنند تا کد شناسه 16 رقمی برای آنان صادر شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد بیان کرد: همچنین فروشگاه‌ها نیز می‌توانند مشخصات و شماره سریال کالاهای خود را به اتحادیه اعلام کنند تا به وسیله آن بتوانیم بر عدم ورود مجدد کالاهای فاقد شناسه نظارت داشته باشیم.
رزقیان مقدم خاطرنشان کرد: درج شناسه لوازم خانگی داخلی از پانزدهم دی ماه اجرایی خواهد شد البته ممکن است در چند روز آینده توسط اتاق اصناف تهران یا سازمان صمت، این مهلت تمدید شود.
وی اضافه کرد: در حال حاضر برندهای ایرانی خوبی همچون دوو، اسنوا، الکترواستیل و هیمالیا جایگزین دو برندی که از ایران رفته‌اند، شده است. همچنین هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد و تنها باید برای خرید کالاهای ایرانی فرهنگ‌سازی شود زیرا این کالاها دارای کیفیت خوبی هستند و به تمام کشورهای آسیای میانه صادر می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد