hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > توزیع گوشت منجمد وارداتی با قیمت هرکیلو ۴۰ هزار تومان در آینده نزدیک

توزیع گوشت منجمد وارداتی با قیمت هرکیلو ۴۰ هزار تومان در آینده نزدیک

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان درباره قیمت گوشت منجمد در کرمان گفت: در این راستا سهمیه ای برای استان کرمان تعیین شد که در این راستا گوشت منجمد وارداتی با کیفیت خوب با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خواهیم داشت که در آینده نزدیک توزیع و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

"سینا خسروی" در جمع خبرنگاران درباره سهمیه شکر استان کرمان گفت: خوشبختانه سهیمه شکری برای استان کرمان در نظر گرفته شد که در این راستا شکر با قیمت ۴۹۵۰ تومان در اختیار مصرف کننده قرار خواهد گرفت.
وی درباره قیمت گوشت منجمد در کرمان نیز گفت: در این راستا سهمیه ای برای استان کرمان تعیین شد که در این راستا گوشت منجمد وارداتی با کیفیت خوب با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان را خواهیم داشت که در آینده نزدیک توزیع و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان ادامه داد: به منظور تامین میوه شب عید نیز ۷۰۰ تن سیب درختی با کیفیت از استان آذربایجان غربی و حدود ۱۴۰۰ تن نیز پرتقال جیرفت تامین شده است که از ۱۵ روز آینده حمل این کالاها آغاز خواهد شد.
خسروی در ادامه درباره میانگین تغییرات قیمت کالاهای اساسی در بازار کرمان پس از افزایش قیمت بنزین نیز گفت: میانگین تغییرات قیمت کالاهای اساسی در بازار کرمان بین ۸ تا ۱۰ درصد افزایش از ۲۰ آبان ماه تا به امروز بوده است که در این راستا و به منظور کنترل بازار، سعی در افزایش گشت های نظارتی را داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد