hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آشتی کنان فردوسی پور با مدیر شبکه سه؛ شایعه یا واقعیت؟!

آشتی کنان فردوسی پور با مدیر شبکه سه؛ شایعه یا واقعیت؟!

امروز طی خبرهایی عجیب که به سرعت در رسانه ها و فضای مجازی در حال انتشار است، صحبت از رفع کدروت عادل فردوسی پور با علی فروغی است.

 برخی رسانه ها و صفحات پربازدید فضای مجازی، امروز خبری را منتشر کردند مبنی براینکه برخی  مدیران با سابقه سازمان صداوسیما در تدارک برگزاری جشنی برای آشتی کنان فروغی و فردوسی‌پور هستند، بر اساس این شنیده‌ها قرار است همزمان با آغاز دهه فجر نود به کنداکتور شبکه سوم سیما بازگردد و عادل فردوسی‌پور حاضر به پذیرش عذرخواهی محمدرضا میثاقی نشده است.
فردوسی پور اهل مصاحبه و دامن زدن به حاشیه ها نیست و علاقه ای به مصاحبه با رسانه‌ها ندارد، طبق صحبت یکی از نزدیکان عادل فردوسی پور هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و این منبع آگاه هیچ خبری را در این زمینه تایید یا تکذیب نکرد و اظهار بی اطلاعی کرد.
اما تجربه هم نشان داده که شایعات فضای مجازی در حد همان شایعه است، اخباری که فقط واکنش رسمی دو طرف و گذر زمان به آن ها رنگ واقعیت می دهد و یا از آن ها فقط یک خبر پوچ و بی ارزش می سازد.
ولی چیزی که مشخص است، این است که مردم با واکنش های همیشه مثبت خود، نشان داده اند که عادل فردوسی پور را دوست دارند و با توجه مشکلات فراوان در سطح ورزش کشور و کیفیت پایین برنامه های ورزشی صدا و سیما در مواجه با رسیدگی به مشکلات ورزش، جای خالی برنامه نود و مجری حرفه ای و کاربلدش حس می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد