hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > راد: از کی‌روش خوشم نمی‌آمد، از کالدرون هم خوشم نمی‌آید

راد: از کی‌روش خوشم نمی‌آمد، از کالدرون هم خوشم نمی‌آید

 بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من با جنس نگاه کالدرون مشکل دارم، همانطور که از کی‌روش خوشم نمی‌آمد از کالدرون هم خوشم نمی‌آید.
سعید راد  در خصوص اینکه شب گذشته و پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی علیه گابریل کالدرون صحبت‌هایی را مطرح کرد که باعث شده هواداران علیه او موضع گیری کنند اظهار داشت: من هم هوادار پرسپولیس هستم و نظرم را گفتم انتقاد من از کالدرون اصلا ربطی به شرایط آدام همتی ندارد. او بازیکن حرفه‌ای است و شرایط خودش را دارد. من معتقدم کالدرون در تیم دو دستگی ایجاد می‌کند و مقصر حاشیه‌های پرسپولیس است.
وی ادامه داد: صحبت‌های من عدم حمایت از پرسپولیس نیست من آینده پرسپولیس را می‌بینم. دیدید بعد از بازی کالدرون چطور همه را دروغگو خطاب کرد؟ مربی خارجی همیشه دنبال منافع خودش است. اگر انتقادی هست به رفتار کالدرون است نه شرایط پرسپولیس.
بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: شخصیت کالدرون مسئله من است. بعد از ۵۰ سال هواداری پرسپولیس می‌توانم نظرم را بگویم. انصاری‌فرد و پیروانی بزرگان پرسپولیس هستند، اما کالدرون با مصاحبه‌هایش جمع را به هم می‌ریزد. انگار یادمان رفته که همین کالدرون جونیور را به پرسپولیس آورد. دیدید که کالدرون با بیرانوند، سیدجلال و عالیشاه چه کرد. من نمی‌خواهم در این شرایط که پرسپولیس صدر جدول است حاشیه سازی کنم، اما از رفتار کالدرون خوشم نمی‌آید.
راد خاطر نشان کرد: مسئله من این است که چرا کالدرون از بالا به ما نگاه می‌کند. ما باشکوه‌ترین تماشاگر جهان را داریم که با عشق به استادیوم می‌آیند خودم هم عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم اما سرمربی بی‌انصافی می‌کند و در تیم چند دستگی ایجاد کرده من این رفتار را نمی‌پسندم.
وی ادامه داد: پرسپولیس به خاطر غیرت بازیکنانش نتیجه می‌گیرد و این وسط کالدرون خوش شانس است نه پرسپولیس. باز هم تاکید می‌کنم مسئله من مسئله نوه‌ام نیست، چون اصلا شرایط او به من مربوط نیست، اما کالدرون کاری کرده که دیگر بازیکنان پشت هم نیستند چرا با سید جلال یا بیرانوند چنین رفتاری می‌کند.
راد خاطر نشان کرد: پرسپولیس دو تیم کامل دارد، اما کالدرون هنوز ترکیبیش را نشناخته اگر نبوغ بچه‌ها نباشد تیم نتیجه نمی‌گیرد. من دوست ندارم که بازیکنان تیمم به هر بهانه‌ای تخریب شوند. من با جنس نگاه کالدرون مشکل دارم. همانطور که از کی‌روش خوشم نمی‌آمد از کالدرون هم خوشم نمی‌آید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد