hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > قابلیت جدید واتساپ برای مدیریت پیام‌ در گروه‌ها

قابلیت جدید واتساپ برای مدیریت پیام‌ در گروه‌ها

واتساپ در جدیدترین نسخه بتای نرم‌افزار خود به ادمین گروه‌های واتساپی اختیار تعیین تاریخ انقضا برای پیام‌های ارسالی در گروه را داده است، کاری که ضمن تسهیل مدیریت پیام‌ها به خالی شدن حافظه دستگاه‌ نیز کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی «۹۱ موبایلز»، خبرها از آن حکایت دارد که پیام‌رسان واتساپ به دنبال آزمایش ویژگی جدید «پیام‌های ناپدید شونده» است که همانطور که از نام آن پیداست، پیام‌ها را بعد از مدت معینی به طور خودکار حذف می‌کند. این قابلیت ابتدا در نسخه بتا واتساپ برای نسخه ۲.۱۹.۲۷۵ اندروید ظاهر شد و پیش‌بینی می‌شد هم برای چت‌های گروهی و هم چت‌های خصوصی قابل استفاده باشد.  
حال به گزارش پایگاه موثق اینترنتی WABetaInfo، واتساپ در جدیدترین نسخه بتای این نرم‌افزار برای دستگاه‌های اندرویدی، تغییراتی را در این ویژگی ایجاد کرده است. در بین این اصلاحات، نام این قابلیت جدید از پیام‌های ناپدیدشونده (Disappearing Messages) به حذف پیام‌ها (Delete messages) تغییر یافته است.  



از جمله دیگر تغییرات ایجاد شده، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه این قابلیت تنها در گروه‌ها کار می‌کند و در چت‌های خصوصی نمی‌توان برای پیام‌ها تاریخ انقضا تعیین کرد. به این ترتیب ادمین‌های گروه‌های واتساپی می‌توانند از این به بعد با استفاده از این قابلیت جدید پیام‌ها و مکالمات قدیمی در گروه را به آسانی مدیریت کنند. با توجه به اینکه مکالمات و تبادلات انجام شده در گروه‌های واتساپی حافظه دستگاه را اشغال کرده و حجم بک‌آپ‌های آنلاین را افزایش می‌دهند، این که با پاک کردن پیام‌های قدیمی بخشی از حافظه را خالی کرد، قابلیتی کاربردی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد