hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > نگاه ویژه ای به برنامه های فرهنگی با توسعه فرهنگ جهادی داریم

نگاه ویژه ای به برنامه های فرهنگی با توسعه فرهنگ جهادی داریم

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی سازمان گفت؛ با توجه به ضرورت توجه ویژه به برنامه های فرهنگی و مذهبی در سازمان با مدیریت جهادی، برنامه های ویژه ای تدوین و اجرا می کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم با بیان این مطلب به ضرورت های توجه به مباحث فرهنگی در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت ؛ مدیران و کارکنان سازمان در بحث اربعین که حماسه ای عظیم بود کار جهادی را به نحو شایسته ای در موکب شهدای جهاد کشاورزی به نمایش گذاشتند.
وی افزود ؛ گام دیگر مدیران جهادی سازمان در بحث آشوب های اخیر بود که حضور با بصیرت مدیران در آن ایام در دفاع از نظام شایسته تقدیر است.
این مقام مسئول تصریح کرد؛ فلسفه وجودی دفتر نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز بر گرفته از این مفهوم است تا واژه مدیریت جهادی کماکان زنده بماند و اثر بخش باشد.
حسینی مقدم با اشاره به جایگاه فرهنگ و نقش آن در اجتماع گفت؛ دشمن تهاجم فرهنگی را تدارک دیده تا علاوه بر هجمه اقتصادی ،فرهنگ ایران اسلامی را نیز نشانه بگیرد ، لذا برای مقابله با این رویکرد همه وظیفه داریم تا مباحث فرهنگی را جدی بگیریم و برای غنا بخشی به آن تلاش نمائیم.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم در ادامه به برنامه های فرهنگی سازمان برای مدیران ، کارکنان و خانواده های آنان، شامل ؛جلسات بصیرت افزایی، تقویت امر به معروف و نهی از منکر ،اردوهای فرهنگی و مسابقات کتابخوانی ،مراسم جشن تکلیف،کارگاههای آموزشی و فرهنگی  و ...اشاره کرد.
این مقام مسئول در پایان به برنامه های حوزه نمایندگی ولی فقیه در بحث تشکیل گروه‌های جهادی پرداخت و گفت ؛ گروه های ترویجی ، فرهنگی و امداد و خدمت رسانی در این برنامه ریزی بصورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.
پس از سخنان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان و پخش کلیپ موکب شهدای جهاد کشاورزی مدیران حاضر در این جلسه شامل مدیر کل شیلات ، معاون توسعه منابع انسانی سازمان ،مدیر کل پشتیبانی امور دام ،مدیر تعاون روستایی ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه،مدیر امور عشایری، مدیر آب و خاک و مدیر کل منابع طبیعی به بیان دیدگاههای فرهنگی خود پرداختند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد