hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۱۰۲ هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در روانسر ارایه شد

۱۰۲ هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در روانسر ارایه شد

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای روانسر گفت: تعهد سالیانه ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در این شهرستان ۱۲۰ هزار نفر ساعت است که تاکنون ۱۰۲ هزار نفر ساعت آن انجام شده است.
حسن محمدی روز دوشنبه در جلسه شورای مهارت روانسر افزود: براساس تفاهم نامههایی که با نهادهای کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و نیروهای مسلح منعقد شده تاکنون ۱۸۰ نفر از جامعه هدف در قالب ۴۳ هزار نفر ساعت، آموزش های مهارتی را فرا گرفته اند.
وی تصریح کرد: برای ۱۰۰ نفر از کارآموزان این مرکز دوره ویژه فن ورزی شبکه هوایی و ایمنی شبکه برگزار شده که همه این افراد جذب بازار کار شده اند.
مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه ای روانسر با بیان اینکه چهار کارگاه آموزشی برق، کشاورزی، جوشکاری و خیاطی در این مرکز فعال است، یادآور شد: هم اکنون ۲۰ حرفه آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای روانسر آموزش داده می شود.
فرماندار روانسر نیز با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه می تواند بخشی از فرهنگ اشتباه پشت میزنشینی را بهبود ببخشد، گفت: فرهنگ مهارت آموزی برای کسب و کار و توسعه اشتغالزایی در جامعه باید نهادینه شود و همه ما در این بخش باید تلاش کنیم.
سعدی مصطفی زاده افزود: باید سطح آگاهی مردم در خصوص مهارت آموزی افزایش پیدا کند و جوانان به سمت کارگاه های مهارت آموزی سوق داده شوند و تنها به فکر اشتغال دولتی نباشند.
وی تصریح کرد: در راستای مهارت آموزی در شهرستان نیازسنجی کرده و به واسطه آموزش های درست، افراد لایق و آموزش دیده را وارد بازار کار کنیم.
فرماندار روانسر ادامه داد: امروز یکی از دغدغه های مهم جامعه ایجاد اشتغال پایدار در کشور بوده و برای رسیدن به این هدف مهم توسعه آموزش های فنی و حرفه ای راهکاری مناسب است.
مصطفی زاده تاکید کرد: گسترش هر چه بیشتر آموزش های فنی و حرفه ای در سطح شهرستان باید در اولویت و دستور کار باشد.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار ...
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد