hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تصادف زنجیره ای در محور تهران _ شمال 13 مجروح برجای گذاشت

تصادف زنجیره ای در محور تهران _ شمال 13 مجروح برجای گذاشت

 رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران از مجروح شدن 13 نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون بنز و برخورد یک دستگاه خاور و 5 خودرو سواری در محور تهران_شمال در محدوده امین آباد نرسیده به دیوار سنگی خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی در خصوص این خبر، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در محور تهران - شمال، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه، یک دستگاه کامیون بنز که در حال حرکت بود به دلیل نامعلومی واژگون و سپس یک دستگاه خاور به عقب کامیون بنز برخورد کرد ، ادامه داد: به دنبال این حادثه 5 دستگاه خودرو سواری به دلیل سرعت زیاد و عدم کنترل با خودروی واژگون شده برخورد می کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این سانحه رانندگی، 13 نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و به کمک عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات در دست بررسی است.
رئیس پلیس راهور استان در پایان تاکید کرد: رعایت فاصله طولی با خودروهای جلویی و رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه تا حد چشمگیری از وقوع تصادفات رانندگی پیشگیری می کند که امید است رانندگان محترم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از وقوع حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد