hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| فرسودگی مدارس از مهم‌ترین معضلات پایتخت

تهران| فرسودگی مدارس از مهم‌ترین معضلات پایتخت

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۱ شهرداری تهران به‌صورت میدانی از پروژه‌های این منطقه بازدید کرد.


در این بازدید ۶ ساعته رئیس شورای شهر تهران از مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج)، بوستان شهید محسن حججی، میدان راه‌آهن، ایستگاه راه‌آهن، بیمارستان زنجیره‌ای امید، دبستان فرشته، مترو مهدیه، مجتمع ایستگاهی هلال‌احمر، دبیرستان علامه مجلسی، مجتمع ایستگاهی نواب – آزادی و مدرسه علامه حلی بازدید کرد.

رئیس شورای شهر تهران در جریان این بازدید به مدارس فرسوده شهر تهران اشاره کرد و گفت: خیرین عمدتا علاقه دارند تا در مناطق محروم و یا زادگاهشان مدرسه بسازند این در حالی است که مدارس شهر تهران و مخصوصا مناطق محروم و کم برخوردار دچار فرسودگی هستند.

وی به عضویت شورای شهر تهران در شورای آموزش و پروش تهران اشاره کرد و گفت: برای ما خیلی مهم است که مدارس تهران از وضعیت مناسب‌تری برخوردار باشند و این برنامه‌ریزی‌شده است که با کمک دولت بتوانیم نسبت به حل مشکلات مدارس فرسوده اقدامات لازم را انجام دهیم.

هاشمی ادامه داد: در سال‌های گذشته شهرداری تهران در حوزه سرمایه‌های ملی و دینی کمک‌های زیادی کرده است ولی در بعد آموزش‌وپرورش با توجه به اینکه مسئولیت ساخت و تجهیز مدارس بر عهده دولت است کمتر به آن پرداخته است.

وی با ابراز امیدواری از حساس‌تر شدن نسب به موضوع نوسازی مدارس دارای بافت فرسوده اظهار داشت: بعضا دیده می‌شود که در برخی نقاط کشور که دانش‌آموز ندارند مدارسی شیک ساخته‌شده است اما معضل مدارس فرسوده در تهران دیده می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد