hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تخفیف برای معاینه فنی خودروهای آلاینده/ تست موتور رایگان خودروها

تخفیف برای معاینه فنی خودروهای آلاینده/ تست موتور رایگان خودروها

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز از در نظر گرفتن تخفیف برای معاینه فنی خودروهای آلاینده و تست موتور رایگان خودروها در کلانشهر تبریز خبر داد.

اصغر آدی بیگی با اشاره به در نظر گرفتن تخفیف برای معاینه فنی خودروهای آلاینده گفت: این طرح به منظور کاهش آلودگی هوا مطرح شده و طی آن در مهلتی ۳۵ روزه، خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند، مشمول تخفیف ۲۰ درصدی خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین تست موتور رایگان خودروها نیز از دیگر طرح‌های در نظر گرفته شده است که طی آن افراد می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای به مراکز معاینه فنی در تبریز مراجعه کنند.

آدی بیگی افزود: شهروندان تبریزی برای صرفه جویی در زمان خود می‌توانند برای معاینه فنی خودرو به طور اینترنتی ثبت نام کرده و بدون نوبت در ساعت مشخص شده به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز از شهروندان تبریز خواست به منظور کاهش آلودگی هوا از وسایل حمل و نقل عمومی بهره گیرند.

وی ادامه داد: متأسفانه گاه دیده می‌شود که در این روزها همشهریان تبریزی به جای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از خودروهای شخصی خود استفاده کرده و باعث بالا رفتن آلودگی هوای کلانشهر تبریز می‌شوند.

آدی بیگی از مردم تبریز خواست از هر گونه تردد غیرضروری در این روزها در سطح شهر خودداری کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد