hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران > تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 3 دی 98 و تا آخر هفته

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 3 دی 98 و تا آخر هفته

مدارس تهران برای کل روزهای این هفته تعطیل اعلام شدند. تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 4 دی 98 و چهارشنبه 4 دی 98 هم ادامه خواهد داشت.

استاندارتهران گفت: مدارس استان تهران به جزدماوند و فیروزکوه تا پایان این هفته تعطیل است .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،محسنی بندپی افزود :براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی در روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در همه مقاطع در دو نوبت صبح و عصر تا پایان هفته تعطیل است.

همچنان طرح زوج و فرد از درِ منازل آغاز می‌شود و پلیس راهور نیز با خودروهای دودزا برخورد می‌کند؛ کامیون‌ها حق تردد در شهر را ندارند.

همچنین مدیر آموزش و پرورش بخش رودهن گفت :همه مدارس رودهن هم تعطیل شد.

،بختیاری افزود :تمامی مقاطع تحصیلی بخش رودهن طبق مصوبه ‌کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران که به ریاست استاندار تهران برگزار شد، تا پایان هفته تعطیل است.

وی گفت :امتحانات لغو شده طبق برنامه ریزی مدیران تا پایان دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


تأکید آموزش و‌پرورش تهران بر تعطیلی مدارس غیردولتی تا روز چهارشنبه

در این زمینه آموزش و پرورش تهران تاکید کرد که تمام مدارس و موسسات علمی غیردولتی شهر تهران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (دوم، سوم و چهارم) دی ماه ۹۸ تعطیل است.

به گزارش تسنیم، آموزش وپرورش شهر تهران اعلام‌کرد: بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛ مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس و موسسات علمی غیر دولتی شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه در نوبت صبح و عصر تا روز چهارشنبه 4 دی تعطیل خواهند بود.

پیش از این تعدادی از خانواده‌ها از دایر بودن مدارس غیردولتی در روزهای تعطیلات و نقض مصوبه کارگروه آلودگی هوا خبر داده بودند.

تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 3 دی 98
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد