hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران > تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 1 دی 98

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 1 دی 98

با توجه به اطلاعیه استانداری تهران در روز گذشته مبنی بر اینکه با توجه به افزایش آلاینده‌ها، مدارس شهر تهران، ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت برای روز یکشنبه نیز تعطیل است.
همه مدارس شهر تهران و شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در روز یکشنبه 1 دی 98 به دلیل افزایش آلایندگی هوا در تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.
به گزارش ایرنا، در پی افزایش آلودگی هوا و پیش بینی ماندگاری این وضعیت در هوای تهران در هفته پیش رو، معاون عمرانی استانداری تهران، از تعطیلی همه مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران در روزهای شنبه و یکشنبه(۳۰ آذر و ۱ دی) خبر داد.
محمدتقی زاده با اشاره به برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی تهران گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر پایداری وضعیت جوی طی روزهای آینده و افزایش غلظت آلاینده‌ها و شاخص کیفیت هوا، تمامی مدارس شهر تهران و جنوب شرق استان تهران شامل ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت در دو روز آینده تعطیل است و از فردا (شنبه) طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران اجرا می شود.
وی تاکید کرد:  همچنین با تصمیم اعضای کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران تمامی امتحانات  آموزش و پرورش برای تمامی شهرستان‌های استان تهران لغو و زمان آن  به هفته آینده موکول  خواهد شد.
وی همچنین اعلام کرد: تردد کامیون‌ها در سطح استان تهران ممنوع است و در این خصوص نیز پلیس راهور با جدیت در ورودی و خروجی‌های شهر حضور دارند.
تقی زاده گفت: با توجه به میزان آلایندگی هوا از شهروندان تقاضا می‌شود که از سفرهای غیرضرور در سطح شهر پرهیز کنند و از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کنند.
معاون عمرانی استاندار تهران یادآور شد: پلیس راهور به شدت با خودروهای دودزا در سطح شهر نیز برخورد خواهد کرد.
تقی زاده با اعلام اینکه دانشگاه ها و ادارات در دو روز آینده تعطیل نیست، از مدیران دستگاه‌ها خواست که برای مرخصی مادران و کارمندان مساعدت کنند.


برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با  تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد