hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم|پایانه 72 تن ساماندهی می‌شود

قم|پایانه 72 تن ساماندهی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: سکوسازی در پایانه 72 تن در حال انجام است و هم چنین به زودی انتقال سوهان فروشی ها و تعریض معابر نیز صورت می گیرد.
به گزارش رویداد ایران،رضا پوریافر در نشست خبری که در شهرداری قم برگزار شد، از طرح ساماندهی پایانه های مسافربری میدان 72 تن خبر داد و اظهار کرد: براساس این طرح تمامی واحدهای تجاری مانند فروش سوهان به محل دیگری منتقل می شوند.
 وی با تاکید براینکه در حال حاضر وضعیت پایانه مسافربری میدان 72 تن مناسب نیست، گفت: این پایانه با انبوهی از مشکلات ترافیکی مواجه است و سیما و منظر شهری را نیز نامطلوب جلوه می دهد.
 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که برای بهبود وضعیت این پایانه صورت می گیرد، گفت: پس از انتقال واحدهای تجاری سوهان فروشی نسبت به تعریض معابر برای مسافرگیری اتوبوس های برون شهری اقدام می شود.
 پوریافر همچنین از آغاز سکوسازی مسافربرهای برون شهری در میدان 72 تن خبر داد و گفت: براساس این طرح باید هر اتوبوس در یک زمان مشخص و کوتاه در این سکوها استقرار یابد و نسبت به مسافرگیری اقدام کند.
 وی در ادامه به مصوبات لازم برای احداث پابانه جنوبی از سوی شورای ترافیک کشور خبر داد و بیان کرد: پایانه جنوبی شهر قم در محدوده بیمارستان امام رضا(ع) و تپه سلام احداث می‌شود که این پایانه درحال حاضر منتظر واگذاری زمین برای آغاز عملیات عمرانی است.
 مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم درطرح جامع ترافیک شهر قم خبرداد و تصریح کرد: احداث پایانه شمالی هم در دستور کار قرار گرفته که این طرح نیز در دست مطالعات پایانی و کارشناسی قرار دارد.
 وی در بخش دیگری از سخنان خویش به ساماندهی تاکسی‌ های برون شهری درمیدان 72 تن اشاره و خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت ترافیک دراین میدان، پایانه فدک تجهیز و استانداردهای آن افزایش پیدا کرده‌است.
 پوریافر همچنین به ساماندهی پایانه مسافربری خرمشهر در کمربندی اراک اشاره و تصریح کرد: با سکوسازی‌ هایی که در این راستا صورت گرفته در حال حاضر وضعیت مطلوب تری را در این پایاناه شاهد هستیم.
 وی خاطر نشان کرد: طرح ساماندهی پایانه خرمشهر درشورای ترافیک رد شده‌ است و به دنبال رفع ایرادات این طرح و تصویب آن هستیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد