hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استقرار ۵۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

استقرار ۵۰۰ راهدار در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۵۰۰ نفر راهدار  بصورت آماده باش در جاده های مواصلاتی استان مستقر هستند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهندس فریبرز کرمی در رزمایش طرح زمستانی پلیس اظهار داشت: تیم های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.


این مسئول  با بیان اینکه ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار در طرح زمستانی راهداری فعالیت می کنند افزود: این راهدارخانه ها برای اسکان موقت در راه ماندگان تجهیزشده است و در حال حاضر ۴۹ اکیپ راهداری در سطح استان مستقر هستند .


کرمی با اشاره به اینکه ۳۷ هزار تن شن و نمک خریداری کردیم و در کل راهدارخانه ها انبار شده اند، گفت: همچنین بیش از ۵۰۰ نفر راهدار به صورت ثابت در کل جاده های مواصلاتی استان مستقر هستند.


وی آغاز فعالیت نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای را همزمان با اولین بارندگی اعلام کرد و بیان داشت: به این منظور کلیه تجهیزات جانمایی شده است اما آنچه همیشه در راهها مشکل ساز بوده است کمبود اکیپ های راهداری در سطح استان است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ادامه داد: در مجموع برای کل راههای استان به ازای هر ۱۶۵ کیلومتر راه فقط یک اکیپ راهداری فعال داریم و همچنین برای مدیریت راههای بین شهری به ازای هر ۶۲ کیلومتر راه اصلی و شریانی  یک اکیپ داریم که این کار را مشکل می کند


وی اظهار داشت: از آنجا که در دمای ویژه ای نمک به انجماد می رسد و در این شرایط دیگر نمک پاشی و تیغه زنی جوابگو نیست لذا لازم و ضروری است پلیس قبل از بارش محدودیت تردد ایجاد کند و به رانندگان تاکید کنند تا با زنجیر چرخ حرکت کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد