hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > هوتن شکیبا و شاکردوست در شبکه نمایش خانگی

هوتن شکیبا و شاکردوست در شبکه نمایش خانگی

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» ساخته نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی به شبکه نمایش خانگی آمد.
فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد تازه‌ترین ساخته نرگس آبیار که عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم تابستان امسال را نیز به خود اختصاص داده بود از صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ آذرماه) وارد شبکه نمایش خانگی شد.
شبی که ماه کامل شد در ۱۳ بخش جشنواره فیلم فجر کاندید بود که موفق به دریافت سیمرغ «بهترین فیلم»، «بهترین کارگردانی»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» و «بهترین چهره پردازی» شد.
همچنین این فیلم به تازگی نمایش بین المللی خود را آغاز کرده و با اولین حضور در جشنواره های جهانی در بخش اصلی جشنواره تالین، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.‏

 بیشتر بخوانید: 
«شبی که ماه کامل شد» از جشنواره «شب‌های سیاه تالین» جایزه گرفت
هوتن شکیبا در جشنواره «شب‌های سیاه تالین»
دانلود فیلم شبی که ماه کامل شد (5 کیفیت) + تیزر
خیز «هوتن شکیبا» برای دومین سیمرغ فجر


شبی که ماه کامل شد نوشته آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد.
این فیلم سینمایی روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد.
در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد هوتن شکیبا، الناز شاکردوست، فرشته صدرعرفایی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان به ایفای نقش می پردازند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد