hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انواع شلوار جین فاق‌بلند و روش ست‌کردن آن‌ها

انواع شلوار جین فاق‌بلند و روش ست‌کردن آن‌ها

لباس‌های مختلفی درطول سال ترند می‌شوند و دوباره از مد میفتند، اما جین هیچگاه از مد نمیفتد؛ چه دامن تابستانی جین باشد، چه شلوار جین کاغذی.
جین همیشه یکی از کلاسیک‌ترین و درعین‌حال به‌روزترین لباس‌هاست، اما در این میان، شلوار جین فاق‌بلند انتخابی شیک و عالی برای همه افراد است؛ به‌خصوص برای خانم‌ها. باهم با مدل‌های مختلف شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن‌ها آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.
شلوار جین فاق‌بلند مام استایل

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
اگر دوست دارید شلوار جینی داشته باشید که هرروز آن را بپوشید و هرگز از آن خسته نشوید، مام استایل انتخاب خوبیست. این شلوار را می‌توان در موقعیت‌ها و مراسم مختلفی پوشید. می‌توانید همراه آن بلوزی بپوشید که جلوی آن را درون شلوارتان قرار دهید و روی آن کت یا ژاکت بپوشید و یک کمربند هم به آن اضافه کنید. در انتخاب کفش، دست شما بسیار باز است.

شلوار جین فاق بلند بوی‌فرندز استایل

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
بوی‌فرندز استایل، شلواری است که به سبک شلوار‌های مردانه دوخته می‌شود، اما مخصوص خانم‌هاست، بنابراین شلوار بسیار راحتیست. هرچند مدل‌های بسیار متفاوتی از این نوع شلوار وجود دارد. شلوار جین بوی‌فرندز استایل تقریبا برازنده تمامی اندام‌هاست. این شلوار تقریبا استایلی کژوآل (غیررسمی و راحت) می‌سازد و به راحت بودنش معروف است و می‌توان آن را همراه بلوز، تیشرت و کت جین یا آیتم‌های دیگر پوشید.

شلوار جین فاق بلند کاغذی

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
شلوار جینِ همیشه کلاسیک کاغذی تنوع زیادی دارد و بسیار مناسب پوشش اسمارت کژوآل (چیزی بین غیررسمی و نیمه رسمی) است. شما می‌توانید این شلوار را با کت تک یا ژاکت و کفش پاشنه بلند ست کنید. این نوع شلوار‌ها معمولا تنگ هستند و برای خانم‌هایی که پا‌هایی لاغر و کشیده دارند، بسیار مناسبند. اگر پا‌های لاغری دارید و دوست دارید که پاهایتان کشیده‌تر به‌نظر برسند، رنگ‌های روشن‌تری از این شلوار انتخاب کنید و درصورتی که پاهایتان درشت است و به پوشیدن شلوار جین کاغذی علاقه دارید، بهتر است که رنگ مشکی یا سورمه‌ای تیره بپوشید.

شلوار جین فاق بلند دمپا گشاد

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
این نوع شلوار، این روز‌ها بسیار مد شده و به اندام‌های زیادی می‌آید. چه بخواهید شلوار پاچه گشاد را با استایل غیررسمی ست کنید و چه با بلوزی سفید بپوشید و کمی رسمی به‌نظر برسید، انتخاب مناسبی کرده‌اید. این شلوار تاحدود زیادی مناسب استایل بوهو است. گوشواره‌های آویز یکی از مناسب‌ترین اکسسوری‌های این نوع شلوار است. کت چرم در دمای پایین هوا گزینه بسیار مناسبی برای شلوار جین دمپاگشاد است. برای اینکه قدبلندتر به‌نظر برسید، می‌توانید دمپاگشاد را با کفش پاشنه سوزنی ست کنید.

شلوار جین فاق بلند راسته

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
این شلوار‌ها بسیار راحت هستند و متنوع. آیتم‌های متفاوتی برای ست کردن با این نوع شلوار‌ها وجود دارد؛ از بلوز‌های بافتنی و اسنیکرز (نوعی کتانی) گرفته تا کت تک یا ژاکت و بوت. برای پوشیدن این نوع شلوار‌ها باید حتما شلوار سایز خودتان را پیدا کنید.

شلوار جین فاق بلند پاچه زنگوله‌ای

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
شلوار‌های جین پاچه زنگوله‌ای، ترند‌های دهه ۷۰ میلادی هستند که دوباره به عرصه مد بازگشته‌اند. بهترین مدل این نوع شلوارها، همان نوع فاق بلندشان است، به‌خصوص وقتی که با کفش پاشنه بلند پوشیده شوند. یک بلوز یقه دلبری و عینک آفتابی با فریم گرد در روز‌های گرم سال بهترین انتخاب است.

شلوار جین فاق بلند پاره

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
فرقی نمی‌کند که استایل شخصی شما چیست؛ شلوار جین پاره یکی از آن آیتم‌هایی است که بهتر است داشته باشید. این شلوار غیررسمی و راحت را می‌توان در موقعیت‌های مختلفی پوشید؛ از دورهمی دخترانه گرفته تا مهمانی خانوادگی نه‌چندان رسمی. شما می‌توانید در روز‌های سرد سال، شلوار جین پاره را با کت تک یا ژاکت و بوتِ روی قوزک پا ست کنید تا پوششی نیمه رسمی داشته باشید. ازطرف دیگر، اگر کت چرم و تیشرت را با این نوع شلوار بپوشید، استایلتان غیررسمی می‌شود.

شلوار جین فاق بلند سنگ‌شور

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
در روز‌های تابستانی، شلوار جین سنگ‌شور یکی از بهترین گزینه‌هاست. این شلوار جین غیررسمی را می‌توانید همراه با اسنیکرز و یک تیشرت سفید ساده، ژاکت مشکی و کفش پاشنه بلند بپوشید.

شلوار جین فاق بلند ابر و بادی (اسیدشور)

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
اگر دختری اهل ریسک کردن در فشن هستید، این شلوار گزینه مناسبی برای شماست. شلوار جین کلاسیک ابر و بادی، این روز‌ها دوباره مد شده و تبدیل شده به شلوار موردعلاقه بسیاری از سلبریتی‌ها. بهترین روش برای پوشیدن این نوع شلوارها، داشتن استایل مینیمال است. شما می‌توانید شلوار جین ابر و بادی را با تیشرت سفید و اسنیکرز بپوشید یا اگر دوست دارید، با کت چرم و کفش پاشنه سوزنی.

شلوار جین فاق بلند مشکی

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
فرقی نمی‌کند که این نوع شلوار، کاغذی باشد، راسته باشد، تنگ باشد یا پاره؛ درهرصورت شلوار جین مشکی پاره، همیشه انتخابی کلاسیک و شیک برای دختران است. از این نوع شلوار در بسیاری از موقعیت‌ها می‌توان استفاده کرد. ازطرفی شلوار جین مشکی برای هر اندام و اندازه‌ای مناسب است. شما می‌توانید این نوع شلوار را همراه با تیشرت ساده و اسنیکرز بپوشید تا استایلی غیررسمی داشته باشید.

شلوار جین فاق بلند سفید

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
ممکن است بگویید که نگهداری از شلوار جین سفید بسیار دشوار است؛ حق دارید، اما باید بگوییم که ارزشش را دارد. ازطرفی ممکن است فکر کنید که چنین شلواری به‌دلیل داشتن رنگی بسیار خاص زود از مد میفتد، اما اینگونه نیست. شلوار جین سفید همیشه یکی از ترندی‌ترین شلوارهاست. تنوع این نوع شلوار‌ها بسیار بالاست و برای افرادی مناسب است که اهل ریسک کردن در دنیای مد هستند. شما می‌توانید در یک دورهمی شاد و دخترانه با دوستانتان، این شلوار را با یک تیشرت ساده مشکی و کفش پاشنه سوزنی مشکی ست کنید یا اگر به‌دنبال استایلی غیررسمی‌تر هستید، شلوار جین سفید را همراه با یک بلوز شطرنجی و اسنیکرز بپوشید.

شلوار جین فاق بلند آبی ملوانی

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
هیچ کمد لباسی بدون داشتن یک شلوار جین کلاسیک فاق بلند آبی ملوانی کامل نیست. فرقی نمی‌کند که چه استایلی داشته باشید، درهرصورت این شلوار به دردتان می‌خورد و مناسب موقعیت‌های نیمه رسمی و غیررسمی است. بهترین ترکیب برای این نوع شلوار، پوشیدن آن با تیشرت سفید، کمربند مشکی و بوتی است که ساقش تا قوزک پا می‌آید.

شلوار جین فاق بلند پلاس سایز

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌های پلاس سایز، شلوار جین فاق بلند کاغذی است. این نوع شلوار، برجستگی‌های بدن را به‌اندازه کافی نشان می‌دهد و مناسب اندام شماست. بهترین رنگ نیز برای چنین شلوارهایی، تیره سنگ‌شور است که شما را لاغرتر نشان می‌دهد؛ البته این نوع شلوار‌ها تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند و می‌توان آن‌ها را در موقعیت‌های غیررسمی و نیمه رسمی پوشید.

شلوارک جین فاق بلند

انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
وقتی که تابستان از راه می‌رسد، شلوارک‌های جین، بهترین انتخاب هستند. این شلوارک‌ها تنوع زیادی دارند؛ از شلوارک جین پاره گرفته تا مدل دامنی آن. شما می‌توانید این نوع شلوارک را با یک نیم‌تنه یا بلوز یقه دکمه‌ای راحت و صندل ست کنید.
انواع شلوار جین فاق‌بلند و نحوه ست کردن آن
نکاتی درباره پوشیدن شلوار جین فاق بلند
  • شلوار جین فاق بلند وقتی زیباتر به‌نظر می‌رسد که سایزش کاملا اندازه شما باشد؛ نه گشادتر و نه تنگ‌تر.
  • سعی کنید تا آنجا که می‌توانید بخش کمر شلوار جین فاق بلند را نپوشانید؛ زیرا بیشتر زیبایی و استایلیش بودن این نوع شلوار در همان قسمت نهفته است.
  • بلوز یا تیشرت ساده بپوشید تا بتوانید بخش جلوی آن را با خیال راحت درون شلوارتان قرار دهید.
  • با نسبت‌ها و اندازه‌ها بازی کنید؛ مثلا شلوار جین فاق بلند پاچه کوتاهتان را همراه با ژاکتی بلند بپوشید.
  • بهتر است که شلوار جین فاق بلند را با بوت، نیم‌بوت یا اسنیکرز ست کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد