hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس شهرستان بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان یکشنبه 17 آذر 98

تعطیلی مدارس شهرستان بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان یکشنبه 17 آذر 98

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به بارش باران و وضعیت ناپایداری‌های جوی مدارس همه دوره‌های تحصیلی بوشهر و دشتستان و مدارس مقطع دبستان و پیش‌دبستان گناوه و دیلم تعطیل شد.

مجید اجرایی با اشاره به بارش باران همراه با رعد و برق‌ و وزش باد شدید اظهار داشت: بر این اساس و تصمیمات اتخاذ شده همه دوره‌های تحصیلی شهرستان‌ بوشهر و دشتستان در نوبت صبح تعطیل شد.
وی بیان کرد: در همین راستا مدارس نوبت صبح در مقطع دبستان و پیش‌دبستان گناوه و دیلم تعطیل شد.
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای شیفت بعد از ظهر هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است و در صورت هرگونه تصمیمی از سوی ستاد بحران شهرستان‌ها و مناطق اطلاع‌رسانی می‌شود.
اجرایی بیان کرد:  هنوز تصمیمی در مورد مدارس دیگر نقاط استان بوشهر گرفته نشده است.
در همین حال مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ادامه بارش باران در برخی نقاط استان خاطرنشان کرد: نسبت به آبگرفتگی شدید معابر عمومی و وقوع سیلاب در برخی نقاط، همچنین سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، ریزش کوه در محورهای مواصلاتی استان، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها و اختلال در ترددهای شهری و جاده‌ای هشدار داده می‌شود.
فرج الله شکوهی‌پور اوج بارندگی‌ها را تا بعد از ظهر امروز دانست و تصریح کرد: نسبت به وزش تندبادهای لحظه‌ای با سرعتی بیش از 60 کیلومتر در ساعت و در پی آن افزایش ارتفاع موج دریا به بیش از 2 متر هشدار داده می‌شود. 
وی تاکید کرد: از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای کوچک، تفریحی و مسافری، از صعود به ارتفاعات و اسکان در کنار رودخانه‌ها اجتناب شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با  تعطیلی مدارس اینجا کلیک کنید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد