hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ​نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی یکی از مطالبات مهم حقوق عامه است

​نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی یکی از مطالبات مهم حقوق عامه است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در مراسم راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی در استان‌ گفت: نوبت دهی یکی از مطالبات مهم در حوزه حقوق عامه است و این سامانه امکان ارائه خدمات مناسب تر به مردم را فراهم می کند.
دکتر محمد حسین صادقی با بیان اینکه این سامانه مزیت های بسیاری برای شهروندان به دنبال خواهد داشت گفت: تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهت راه اندازی این سامانه قابل تقدیر است.
 
وی بیان کرد: باید امکاناتی فراهم شود که تمام شهروندان بویژه در روستاها بتوانند از مزایای این سامانه بهره مند شوند.
 
به گفته وی با راه اندازی این سامانه از رفت و آمد های غیر ضروری کاسته می شود و همچنین بسترهای جرم زا  ناشی از شلوغی در مکانهای درمانی نیز کاهش می یابد.
 
دکتر صادقی در ادامه با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: دانشجویان نقش اساسی و موثری در تحولات جامعه دارند و باید به مطالبه گری به حق دانشجویان توجه شود و آنها را به گونه ای هدایت کنیم که امکان سوء استفاده بدخواهان فراهم نشود.
 
وی همچنین افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات قابل توجه و مطلوبی را در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی به شهروندان ارائه می دهد.
 
 دکتر صادقی گفت:  امیدواریم با کارکردهای جدیدی که برای دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه علوم پزشکی  کرمانشاه تعریف شده مسائلی که نیاز به تعامل قضایی دارد مطرح و مشکلات و چالش های پیش رو کاهش یابد. 
 
همچنین ایمانی مقدم معاون پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عمومی و نماینده دادستان در دانشگاه علوم پزشکی از  اقدامات انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تعامل با دستگاه قضایی استان تقدیر کرد.
 
وی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی بین دانشگاه و دستگاه قضایی استان وجود دارد گفت: با فعالیت دفتر نمایندگی دادستان در دانشگاه این ارتباط با اثر بخشی بیشتری همراه خواهد بود و مشکلات قضایی حوزه سلامت با حساسیت بیشتری بررسی و دنبال خواهد شد.
 
گفتنی است این مراسم صبح امروز با حضور دادستان کرمانشاه و معاون وی، رئیس و معاونان  تحقیقات و فناوری ، بهداشتی، درمان  و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران دانشگاه در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد