hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| بهره‌مندی 10 هزار مددجوی کمیته امداد البرز از طرح غنی‌سازی

البرز| بهره‌مندی 10 هزار مددجوی کمیته امداد البرز از طرح غنی‌سازی

رئیس کمیته امداد البرز از بهره‌مندی ده هزار مددجوی کمیته امداد از طرح غنی‌سازی اوقات فراغت خبر داد و گفت: یکی از راه‌های اساسی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای زنان سرپرست خانوار است. محمد محمدی فرد افزود: این راهکار بهترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و یکی از اقدامات مهم در این راستا اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی است.


 محمدی فرد به تدوین بسته فرهنگی و تربیتی برای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان البرزی در طول فصل تابستان ۹۷ اشاره و اظهار داشت: امسال رقمی بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان جهت تأمین هزینه اردوهای اعزامی زیارتی و تفریحی دانش آموزان، کلاس‌های آموزشی کانون‌ها و دوره‌ای آگاهی بخشی مددجویان بزرگسال پیش‌بینی‌شده است.

محمدی فرد توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی را دو مؤلفه مهم در بحث اهدافی و افق پیش روی کمیته امداد جهت تحت پوشش این نهاد قلمداد کرد و تأکید کرد: توجه هم‌زمان به توانمندسازی فرهنگی و توانمندسازی اقتصادی لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید به این دو به‌صورت ویژه توجه کرد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷ بیش از سه هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد البرز در کلاس‌های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی کانون‌های دائم این نهاد و همچنین کانون‌های طرف تعامل سایر دستگاه‌ها شرکت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۵ درصد از صدقات پرداختی مردم و خیران برای امور تحصیلی و فرهنگی مددجویان هزینه می‌شود افزود: در سال ۹۷ پنج هزار زن سرپرست خانوار البرزی طی یک دوره شش‌ماهه در دوره‌های آموزشی تربیت فرزند و راه‌های مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات کانون خانواده شرکت می‌کنند.

گفتنی است بیش از چهار هزار دانشجو و دانش‌آموز البرزی تحت حمایت کمیته امداد از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی این نهاد بهره‌مند‌می شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد