hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

البرز| استقرار میز خدمت در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

 هم‌زمان با بسیاری از استان‌های کشور میز خدمت در استان البرز نیز راه‌اندازی شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از برپایی میز خدمت در این اداره کل خبر داد.

اسماعیل خلیلی اظهار کرد: پس از صدور بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور در این اداره کل میز خدمت با حضور و بهره‌گیری از توان کارشناسان مجرب روابط کار، تعاون، اشتغال و سایر بخش‌های مرتبط مستقر و پذیرای مراجعین و بیان مشکلات شهروندان در این حوزه شد.

مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان البرز هدف از راه‌اندازی میز خدمت در این اداره کل را دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه، ارائه خدمت به‌موقع و مؤثر به مردم و همچنین تکریم ارباب‌رجوع عنوان کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق این میز به‌راحتی از همه خدمات این اداره کل بهره‌مند شوند. خلیلی میز خدمت را مرکز هدایت مراجعین و دستیابی و ارتباط آنان به امور مربوطه با ارائه مدارک و درخواست‌های خود برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر موضوعات مورد ذکر، ضمن ارائه درخواست‌های مراجعین، از سوی کارشناسان ذی‌ربط درخواست‌ها با سرعت و دقت پیگیری شده و تاریخ و زمان مراجعه بعدی جهت دریافت جواب به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

وی افزود: میز خدمت در اداره کل، به‌منظور صرفه‌جویی در وقت و انرژی و تسریع در امور ارباب‌رجوع شهرستان‌ها طراحی‌شده است و علاوه بر مرکز استان، این میز در سایر ادارات شهرستان‌های تابعه استان نیز در حال اجرا و ارائه خدمت به مردم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد