hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیام معاون استانداروفرماندار شهرستان شاهرودبه مناسبت روزدانشجو

پیام معاون استانداروفرماندار شهرستان شاهرودبه مناسبت روزدانشجو

دکترنادرفخری معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود به مناسبت روزدانشجوپیامی رابه شرح زیر صادرنمود؛
شاهرود_حسین بابامحمدی: دکترنادرفخری معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرودبه مناسبت روزدانشجوپیامی رابه شرح زیر صادرنمود؛
۱۶ آذر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی ملت آزادیخواه ایران و جلوه ای روشن از مقاومت و استقلال‌خواهی دانشجویان در برابر نظام سلطه است که سبب افروخته شدن شعله‌های آرمان‌خواهی و عدالت‌طلبی گردید.
دانشجو، واژه ای مقدس و مظهر اقتدار و بالندگی یک ملت است.
 ۱۶آذرماه فرصتی است تا از مقام و منزلت دانشجویانی تکریم گردد که که با آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و با الهام از سیره پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیها خط سرخ شهادت را در مبارزه با استکبار و ظلم خط مشی و سرلوحه خود قرار داده اند و همواره نقش فعال و موثری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند. مرور صفحات تاریخ گواه آن است که دانشگاهیان، در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، حفظ، رشد و پیشرفت آن، نقشی اساسی برعهده داشته و دارند. 
اکنون و در برهه ای از زمان که استکبار جهانی بر علیه استقلال و تمامیت ایران اسلامی قد علم کرده است و هر گونه پیشرفت و آبادی ایران را مغایر با اهداف خود می‌داند، انتظار می رود دانشجویان عزیز و گرامی جهاد علمی را سرلوحه اندیشه و عمل خود قرار داده و با توسعه علم و دانش خود در تمامی علوم روز دنیا، کشور عزیزمان را از هر لحاظ به استقلال، شکوفایی و خودکفایی نزدیکتر و آرامش و آسایش را برای مردم غیرتمند این سرزمین به ارمغان بیاروند.
اینجانب فرا رسیدن روز ۱۶ آذر ماه را به دانشگاهیان گرامی و به ویژه دانشجویان ارجمند شهرستان شاهرود صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای شما فرزندان ملت، موفقیت، بهروزی و نیک فرجامی مسئلت می‌نمایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد