hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس کرمان در گرو تصمیم مدیریت بحران

تعطیلی مدارس کرمان در گرو تصمیم مدیریت بحران

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تصمیم گیری در باره آنفولانزا و تعطیلی مدارس به عهده مدیریت بحران استان است و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.
امید سلاجقه مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ، درباره احتمال تعطیلی مدارس در پی شیوع بیماری آنفولانزا گفت: تصمیم گیری در این باره به عهده مدیریت بحران استان است و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است.
سلاجقه با بیان اینکه در صورتی که قرار باشد مدارس تعطیل شود به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: والدین دانش آموزان در صورت بروز علائم آنفولانزا در فرزندانشان، از فرستادن آن‌ها به مدرسه خودداری کنند تا فرزند آن‌ها بهبودی کامل پیدا کند.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: معلمان مدارس نیز با مشاهده علائم بیماری آنفولانزا در دانش آموزان، آن‌ها را به منزل بفرستند.
از ابتدای شهریور تا کنون هزار و ۲۸۷ نفر بیمار مبتلا به بیماری تنفسی در استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد ۹۳ مورد ابتلا به آنفولانزا به صورت قطعی شناسایی  و ۹ بیمار مبتلا به ویروس آنفولانزا در استان کرمان فوت شده اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد