hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدارس استان تهران فردا سه شنبه ۱۲ آذر 98 تعطیل نیست

مدارس استان تهران فردا سه شنبه ۱۲ آذر 98 تعطیل نیست

استاندار تهران با اشاره به اینکه مدارس استان تهران فردا تعطیل نیست گفت: منشا بوی نامطبوع مشخص نیست.
به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران از تعطیل نبودن مدارس استان تهران برای فردا خبر داد و اظهار داشت: هواشناسی اعلام کرده که از نیمه شب سه شنبه بارش ها آغاز شده و هوا برای همه گروه ها سالم خواهد شد و نیازی به تعطیلی مدارس نخواهد بود.
محسنی بندپی در خصوص موارد مورد بررسی قرلر گرفته در کارگروه بیان داشت: در این جلسه عواملی که سبب می شوند وضعیت الایندگی افزایش پیدا کنند بررسی شد و مروری بر وضعیت هوا در سال ۹۸ تا کنون بود و براساس بررسی ها طی ۹ ماه گذشته ۲ روز هوای ناسالم و ۲۵ روز ناسالم برای گروه های حساس و تعداد روزهای قابل قبول نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است.
وی افزود: دستور کار دوم در خصوص مقابله با پدیده گرد و غبار بود که یکی از عوامل آلایندگی هوا است و گزارش از اداره کل منابع طبیعی استان تهران داشتیم که طی آن نسبت به افزایش فضای سبز و مبارزه با پدیده گرد و غبار اقداماتی را انجام داده که ارائه شده است.
استاندار تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع در برخی از نقاط تهران عنوان داشت: در این باره از مناطق ۹، ۱۰ و ۱۱ و بخشی از مناطق ۲ تهران گزارشاتی رسیده است که دستگاه های سنجش نوع گاز محیط زیست استان تهران در این مناطق مشغول ارزیابی هستند و به تشخیص مشخصی نرسیده اند و به محض به نتیجه رسیدن اعلام خواهد شد.
استاندار تهران درباره بوی نامطبوعی که از سال گذشته وجود داشته است نیز بیان داشت: بوی نامطبوع کنونی تشخیص داده نشده است که مشابه بوی سال گذشته است و با توجه به اینکه در برخی از مواقع سال جهت باد تغییر می کند این تغییر جهت باد امروز از جنوب به مرکز شهر داشته ایم و با توجه به جریان باد و نزولات اسمانی انشااله بوی نامطبوع ناپایدار خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد