hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > افزایش کرایه تاکسی‌ها تکذیب شد

افزایش کرایه تاکسی‌ها تکذیب شد

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور می‌گوید افزایش کرایه تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل شهری به هیچ عنوان صحت ندارد و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین احتمالات زیادی را درباره افزایش قیمت‌ها به وجود آورد که نخستین احتمال به افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و کلا ناوگان حمل و نقل شهری برمی گشت. در حالی که برخی از مسافربر‌های شخصی سرخود کرایه تاکسی را افزایش داده اند مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری تاکید می‌کند که تاکسی و ناوگان درون شهری حق افزایش ندارند و در صورتی که سرخود اقدام به افزایش کرایه اخذ شده از مسافران کنند با تخلف آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.
اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران نیز امروز اعلام کرد که کرایه تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل شهری بیشتر شده است.
بیشتر بخوانید: 
کرایه تاکسی‌ها گران نمی شود/ بررسی لزوم تخصیص بسته حمایتی به تاکسی‌ها 
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری با تکذیب این خبر گفت: ایشان مقام ذیصلاح نیستند و نباید در اینباره اظهار نظر کنند. افزایش کرایه تاکسی‌ها صحت ندارد.
ضامنی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ای در نظر گرفته شده برای تاکسی‌ها، ناوگان آژانس‌ها و سرویس مدارس مقرر شد که افزایش قیمتی تا پایان سال در کرایه‌ها نداشته باشیم.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری با بیان این مطلب که امکان نظارت بر ناوگان غیررسمی (مسافربر‌های شخصی) وجود ندارد، افزود: با اعلام مردم و شهروندان از تخلف ناوگان رسمی (تاکسی، اتوبوس و تاکسی‌های اینترنتی) طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: شهروندان در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و موارد تخلف را به اتحادیه تاکسیرانی، سازمان‌های تاکسیرانی شهر‌ها و سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
وی در پایان گفت: به منظور رفاه حال تاکسیرانان لاستیک با نرخ مصوب توزیع شده و همچنین کارت‌های بانکی اعتباری معیشتی به آن‌ها اختصاص یافته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد