hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم اصفهان فردا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ تعطیل نیست

مدارس پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم اصفهان فردا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸ تعطیل نیست

12,890
با توجه به کاهش غلظت آلاینده ها، فردا مدارس تمام مقاطع تحصیلی استان اصفهان دایر است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی کاهش غلظت آلاینده ها مدارس تمام مقاطع تحصیلی این استان تعطیل نیست و دانش آموزان در کلاس درس حاضر شوند.
براساس پایگاه اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، وضعیت کیفی هوای کلانشهر اصفهان از 24 ساعت گذشته تا ساعت 12 ظهر امروز با میانگین 102  AQI ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است.
همچنین اداره کل هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام  کرد شرایط پایداری جوی تا پایان امروز در مناطق صنعتی و پرجمعیت این کلانشهر ادامه دارد.
همچنین در این اطلاعیه به افراد آسیب پذیر جامعه توصیه شده از تردد غیر ضروری در  شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان برای افراد آسیب پذیر خودداری کنند.
بررسي نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر جوي پايدار تا اواخر فردا در استان است و از روز دوشنبه با ورود امواج ناپایدار هوای کلانشهر اصفهان سالم می شود.
براین اساس تا اواخر وقت سه شنبه این هفته با فعالیت سامانه بارشی در این استان بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی وشمالی این استان پیش بینی شده است.

به روزرسانی مهم:  مدارس اصفهان تعطیل شد
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد