hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بررسی ورسیدگی بالغ بردوهزارپرونده درکمیسیون ماده۱۰۰ استان سمنان

بررسی ورسیدگی بالغ بردوهزارپرونده درکمیسیون ماده۱۰۰ استان سمنان

شهاب، مدیرکل دفتر‌ امور شهری و شوراها استانداری سمنان در کارگاه آموزشی "کمیسیون‌ ماده ۱۰۰" قانون شهرداری ها با مشارکت دیوان عدالت اداری کشور گفت: طی ۸ ماه سال جاری، بالغ بر دوهزار پرونده در "کمیسیون‌ ماده ۱۰۰" استان بررسی و رسیدگی شدو بالغ بر ۶۶ درصد از این پرونده های مطرح شده مربوط به دو شهرستان سمنان و شاهرود بوده است
شهاب درادامه افزود: ۷۷ درصد از پرونده ها‌منجر به صدور رای  شده که از این ‌میزان ۹۴ درصد، با صدور رای جریمه همراه بوده و مابقی منجر به صدور رای تبصره یک شده است. تاکنون ۱۵ درصد از رای هایی که‌ منجر به صدور رای تبصره یک شده اجرایی نشده است.
مدیرکل دفترامورشهری وشوراهای استان سمنان بیان داشت؛ ۴ درصد از پرونده هایی که منجر به صدور رای شده است مورد اعتراض متقاضیان قرار گرفته و در دیوان عدالت اداری کشور بررسی و رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: این ‌کارگاه در پی ‌تاکیدات استاندار محترم در خصوص آموزش شهرداران و کارشناسان این‌ مجموعه برگزار شده است و در ۶ ماهه نخست سال ۹۸، بیش از ۲۷ دوره آموزشی در حوزه های شهرسازی، آتش نشانی، ‌مباحث فنی و قوانین شهرداری ها به میزان تقریبی ۵۹ هزار نفر ساعت برگزار شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد