hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| همایش ملی فلسفه فقه نظام برگزار می شود

قم| همایش ملی فلسفه فقه نظام برگزار می شود

دبیر همایش ملی فلسفه فقه نظام گفت: این همایش 6 آذرماه پس از نماز مغرب و عشاء در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با سخنرانی آیت الله رشاد، آیت الله اراکی و آیت الله علیدوست برگزار می شود.

به گزارش رویداد ایران، حجت الاسلام سیدسجاد ایزدهی در نشست خبری همایش ملی فلسفه فقه که در خبرگزاری رسا برگزار شد، اظهار کرد: این همایش به مناسبت سالروز جهانی فلسفه به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در همایش سال جاری موضوع فلسفه فقه نظام مورد اشاره قرار گرفته است، تصریح کرد: آیت الله علی اکبر رشاد رئیس و موسس پژوهشگاه و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت الله محسن اراکی رئیس مرکز تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه های علمیه در این همایش سخنرانی می کنند.

دبیر همایش ملی فلسفه فقه با اشاره به یک روزه بودن این همایش گفت: ارائه مقالات برتر توسط مولفین و رونمایی از چهار اثر در حوزه فقه نظام از برنامه های همایش ملی فقه نظام محسوب می شود.

 وی با اشاره به زمان فراخوان مقاله برای این همایش، بیان کرد: همایش ملی فقه نظام از حدود یکماه گذشته فراخوان شد که در این مدت 8 مقاله و 17 چکیده مقاله به دبیرخانه ارسال شد.

ایزدهی با عنوان اینکه سال آینده این همایش در سطح گسترده تری برگزار می شود، تصریح کرد: امکان ارسال آثار به دبیرخانه همچنان وجود دارد اما برای سال آینده مورد داوری قرار می گیرد. 


 
وی با اشاره به زمان این همایش گفت: همایش ملی فلسفه فقه نظام چهارشنبه شب ۶ آذرماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با حضور اساتید، طلاب، دانشجویان و دانش پژوهان و علاقمندان به مباحث فلسفی خصوصا فلسفه های مضاف در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در شهر مقدس قم برگزار می شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد