hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قم| ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم برگزار می شود

قم| ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: سه شب خاطره انگیز با هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی بسیج برگزار خواهد شد.
سید محمدحسن یزدی‌نژاد در گفت وگو با رویداد ایران، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت‌ها و فداکاری شهدای بسیجی، اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی شجره طیبه بسیج، سه شب مراسم خاطره انگیز با حضور هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» با همکاری شهرداری، حوزه هنری، ستاد کنگره ملی شهدا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.
  وی ادامه داد: در نخستین برنامه مراسم شب خاطره، یکشنبه شب سوم آذرماه با عنوان روایت‌های ناشنیده از بسیج قم با حضور حجج‌اسلام یثربی و اقبالیان به عنوان فرماندهان بسیج در زمان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
  مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به اینکه در دومین شب، مراسم شب شعر برگزار می شود گفت: این شب با حضور استاد محمدعلی مجاهدی و سید موسی حسینی کاشانی، دوشنبه چهارم آذر 98 از ساعت 18 برگزار خواهد شد که در این مراسم از پوستر جشنواره سرود استان قم رونمایی می‌شود و در آن شاعران نوجوان دانش آموز هم به شعرخوانی خواهند پرداخت.
  وی بیان کرد: برنامه شب سوم با عنوان ویژه برنامه چهل سالگی بسیج با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی سه شنبه پنجم آذر 98 برگزار می‌شود و در این شب نشان چهل سالگی بسیج به سه نفر از بسیجیان برتر استان اهدا خواهد شد.
  یزدی‌نژاد ادامه داد: در حاشیه مراسم این 3 شب، برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش فیلم، اجرای سرود، تئاتر خیابانی و نمایش صحنه، کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی، روایت گری، گرافیک اجرا خواهد شد که امیدواریم 3 شب واقعا به یادماندنی برای همشهریان عزیز باشد.
  وی ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای شرکت در این جشن گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت 18 در خیابان خاکفرج میدان شهید نواب صفوی در تالار مرکزی شهر اجرا خواهد شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد