hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آذربایجان غربی > آذربایجان غربی| تاکید امام جمعه میاندوآب بر ضرورت مدیریت بر بازار

آذربایجان غربی| تاکید امام جمعه میاندوآب بر ضرورت مدیریت بر بازار

امام جمعه میاندوآب گفت بازار قلب تپنده کشور است که باید مدیریت شود.
حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز حمعه میاندوآب با اشاره به روز اصناف گفت: کسبه و بازار قلب تپنده اقتصاد کشورها هستند و همچنین یکی از سه بازوی نظام اسلامی، متاسفانه این بازو در در کشور ما دچار مشکل شده است و بازار دچار رکود است، باید بازار مدیریت شود تا جلوی برخی گرانی ها گرفته شود.
امام جمعه میاندوآب ضمن قدردانی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان گفت: میزان کشف جرم در میاندوآب نشانه تلاش مسئولان قضایی و انتظامی میاندوآب است، مردم هم قدردان و پشتیبان و حامی این مقامات هستند.
وی ادامه داد: مردم توقع دارند دستگاه قضا بدون توجه به حزب و موقعیت ومسئولیت و مقامی که فرد دارد ، به تخلفات رسیدگی و مجرمین را محاکمه کنند، چرا که حکومت اسلامی با اجرای قوانین و احکام دین ماندگار می شود.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه سلامت دستگاههای دولتی و خصوصی لازمه سلامت جامعه است افزود: دستگاه قضایی باشناسایی و برخورد با ادارات و دستگاههایی که بعضا خلاف قانون عمل می کنند، سلامت جامعه را تضمین می کند.خطیب نماز جمعه میاندوآب گفت: عده ای در جامعه توانایی گرفتن وکیل را ندارند، دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم باید پیگیر حق مظلوم باشد و این مصداق احیای حقوق عامه و گسترش عدل در جامعه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد