hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > آمریکا و اسرائیل دست از هذیان گویی بردارند

آمریکا و اسرائیل دست از هذیان گویی بردارند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا و اسرائیل دست از هذیان‌گویی بردارند و بدانند نقشه‌های شوم آنها با حضور چنین مردم در صحنه‌ای که برای نظام خون و جوانان داده‌اند راهی به جایی نخواهد برد.

به گزارش رویداد ایران،احمد امیرآبادی در حاشیه راهپیمایی مردم قم در حمایت از امنیت کشور، با اشاره به سیل خروشان حضور مردم قم در راهپیمایی اظهار داشت: حضور اقشار مختلف مردم نشان می‌دهد که هر کجا مردم احساس کنند که خطر برای نظام و انقلاب وجود داشته در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه صحنه و سیل خروشان مردم نشان از حمایت ملت ایران از آرمان‌ها انقلاب است، ابراز کرد: مردم با حضور در این راهپیمایی ثابت کردند که صف میهن دوستان از اغتشاشگران جداست.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد علی‌رغم اینکه مردم به برخی از تصمیمات دولتمردان گلایه و اعتراض داشته و ناراحت هستند ولی هیچ‌گاه از حمایت نظام، انقلاب و رهبرشان دست بر‌نمی‌دارند.

وی به فتنه آمریکایی و اسرائیلی در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: این کشورها دست از هذیان‌گویی بردارند و بدانند نقشه‌های تغییر آنان با حضور چنین مردم در صحنه‌ای که برای نظام خون و جوانان داده‌اند راهی به جایی نخواهد برد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد