hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش چیست؟

شلوار اسلش آیتم جدیدی است که تب استفاده از آن چند سالی است که بالا گرفته و به عضوی مهم در کمد لباس بسیاری از آقایان و خانم ها تبدیل شده و دیگر تنها به لباس های مناسب ورزش محدود نمی شود.

 شلوارهای اسلش در ابتدا تنها به عنوان لباس ورزشی تولید می شد. این شلوارها ظاهری اسپرت دارد و از قسمت ران تا ساق پا تنگ تر می شود. این شلوارها معمولا کشباف هستند و یا این تنگ شدن گاهی به کمک کش های پهن صورت می گیرد. این روزها دیگر شلوار اسلش، تنها یک شلوار ورزشی راحت نیست، بلکه در صورت هماهنگی با آیتم های مناسب، بسیار مدرن و جذاب خواهد بود و تاثیر زیادی بر روی استایل دارد و می تواند در موقعیت های رسمی تر از ورزش استفاده شود.

نحوه سِت کردن شلوار اسلش

سوییشرت ها گزینه بسیار مناسبی برای شلوارهای اسلش است که می تواند استایل روزانه شما را جذاب کند. کتانی و بوت های شیک در کنار این ترکیب، ظاهرتان را آراسته تر می کند.

شلوارهای اسلش به همراه تیشرت، بهترین ترکیب برای دورهمی های نیمه رسمی هستند. اما اگر شلوار اسلش خود را با تیشرت سِت می کنید، حواستان باشد که تیشرت کاملا اندازه اندامتان بوده و دم پای شلوار تا روی مچ پا، یا کمی بالاتر قرار گیرد تا ظاهر مرتب تری داشته باشید. وقتی شلوار روی مچ یا بالاتر قرار می گیرد، به جورابی که می پوشید هم دقت کنید تا با استایلتان ناهماهنگ نباشد.

 بیشتر بخوانید: 

شلوار مام استایل چیست؟ + مدل های شلوار مام استایل

مدل شلوار پارچه ای

مدل شلوار کبریتی

آشنایی با انواع شلوار کتان

جدیدترین و شیک ترین مدلهای شلوار مام استایل

شلوارهای اسلش را می توانید کاملا ورزشی و اسپرت استایل کنید. در این ترکیب از سوییشرت های ورزشی، کتانی های ورزشی و کلاه گپ استفاده کنید.

ترکیب شلوار اسلش با هودی ها که دو سالی است حسابی ترند شده اند هم انتخاب مناسبی برای استایل های روزمره است.

کت جین و کت چرم، دو گزینه فوق العاده برای شلوارهای اسلش هستند. شاید فکر کنید کت چرم فقط با شلوار جین، ترکیب مناسبی می سازد، اما بهتر است بدانید این شلوارها با کت های چرم و جین به ظاهر شما صلابت می بخشد. 

ترکیب شلوار اسلش و پیراهن مردانه، استایل ایده آلی برای استایل های نیمه رسمی است. شاید به نظرتان این دو آیتم با هم جور نباشد، اما به خوبی با هم سِت می شوند.

مناسب ترین کفشی که با شلوار اسلش سِت می شود، کفش های کتانی است. کتانی های ساق بلند بهتر از سایر کتانی ها با شلوارهای اسلش سِت می شود. کفش های رسمی هم گزینه خوبی برای این مورد است. بهتر است کفش های رسمی شما رنگ متضادی با شلوارتان داشته باشد تا بهتر دیده شود.            

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد