hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > چگونه اینترنت را فعال کنیم؟

چگونه اینترنت را فعال کنیم؟

در #تهران_ما آخرین وضعیت اینترنت پیگیری و چند ترفند ساده برای دسترسی به اینترنت اعلام شد.
 با توجه به قطع شدن اینترنت بین المللی طی چند روز اخیر پیامک های زیادی مبنی بر قطع بودن اینترنت، نبود دسترسی به سایت های خارجی، بسته بودن موتورهای جست‌وجو (گوگل و یاهو) و غیره برای بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان ارسال شده است که این موضوع توسط  خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.
با قطع شدن اینترنت تعداد زیادی از افراد برای انجام کارهای روزمره خود به طور مثال انجام کارهای بانکی، انتقال پول، خرید شارژ و همچنین جست‌وجو در سایت های داخلی و خارجی با مشکل مواجه شدند و موتورهای جستجوی گوگل و یاهو نیز برای افراد باز نمی شود.
با توجه به این مشکلات افراد می توانند از موتورهای جست وجو  فارسی برای جستجو و انجام مشکلات خود استفاده کنند که در ادامه ۲ مورد از این  مرورگرهای فعال و پرکاربرد ایرانی را معرفی خواهیم کرد:

موتور جست‌وجوگر پارسی‌جو

آدرس: www.parsijoo.ir

این مرورگر هم همچون مرورگر سلام است. افراد می توانند اخبار روز را در این مرورگر جستجو و مشاهد کنند، بخش خبری پارسی‌جو منتخبی از اخبار روز در تمامی بخش‌ها از جمله بین الملل و ورزشی را به نمایش می‌گذارد و در بخش سرویس‌ها به قسمت دانلود، آب‌و‌هوا، نقشه، بازار، شاخص و استخدام دسترسی وجود دارد.

موتور جست‌وجوگر جس جو

آدرس: www.jasjoo.com
این مرورگر هم امکانات بسیار زیادی دارد. افراد می توانند از تمامی بخش‌ها و قابلیت‌های آن شامل مترجم فارسی، تاریخ روز و ساعت، تصاویر، فیلم‌ها، آرشیو اخبار و بخش مطالب کاربردی آن استفاده نمایند.
نکته: به علت افزایش مراجعه کنندگان به این موتورهای جست‌وجو ممکن است در باز کردن آنها با مشکل روبه‌رو شوید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد