hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خسارت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومانی اغتشاشگران به تاسیسات شهری اصفهان

خسارت ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومانی اغتشاشگران به تاسیسات شهری اصفهان

شهردار اصفهان گفت: میزان خسارت‌های وارد شده به تاسیسات شهری اصفهان توسط اغتشاشگرانی که در پی به حاشیه بردن اعتراضات آرام مردمی هستند، ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

 قدرت الله نوروزی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت نا آرامی‌های دو روز گذشته به تاسیسات شهری اصفهان اظهار داشت: در این حوادث به تعدادی از  ایستگاه‌های متروی اصفهان آسیب وارد شد به نوعی که مجبور به تعطیل کردن قطار شهری اصفهان شدیم ضمن اینکه ده‌ها اتوبوس نیز در آتش کینه آشوبگران سوخت.

وی افزود: متروی اصفهان روزانه ۱۰۰ هزار نفر را در سطح شهر اصفهان جابه جا می‌کند و حدود ۶۰۰ هزار نفر نیز در روز از امکانات اتوبوسرانی استفاده می کنند که این اتفاقات خدمت رسانی این دو بخش را با مشکل مواجه ساخت.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه با تلاش فراوان اتوبوسرانی اصفهان همچنان به خدمت رسانی به شهروندان اصفهانی ادامه می دهد، گفت: امیدواریم مشکل متروی اصفهان نیز سریع‌تر رفع شود.

آسیب به فضای سبز  اصفهان و حریق تعدادی از درختان

 وی با اشاره به آسیب به فضای سبز اصفهان و حریق تعدادی از درختان، ابراز داشت: از میان رفتن تعدادی از علائم و چراغ‌های راهنمایی رانندگی، آسیب به معابر و تخریب چند بانک‌ و برخی از دیگر امکانات شهری مورد استفاده شهروندان از دیگر مواردی است که تحت تاثیر این حوادث اتفاق افتاد.

نوروزی با بیان اینکه هنوز برآورد دقیقی از آسیب‌ها به شهر اصفهان انجام نشده است، گفت: میزان خسارت‌های وارد شده به تاسیسات شهری اصفهان توسط اغتشاشگرانی که در پی به حاشیه بردن  اعتراضات آرام مردمی هستند، ۲۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

نوروزی با بیان اینکه جبران بسیاری از این خسارت‌ها در شرایط تحریم‌های کنونی بسیار سخت و گاه حتی غیرممکن است، افزود: افرادی که اعتراض دارند باید دقت کنند که از طریق قانونی اقدام به این امر کنند و با آشوبگران همراه نشوند چراکه راه اعتراض صحیح، از آسیب رساندن به اموال عمومی و مردم جداست.

مردم اصفهان در حفظ آرامش شهر تلاش کنند

وی با تصریح بر این نکته که مردم اصفهان باید در حفظ آرامش شهر تلاش کنند، تاکید کرد: اصفهان شهر گردشگری است و بر این اساس باید تلاش کنیم که تا این شهر جهانی آماده خدمت‌رسانی به گردشگران داخلی و خارجی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد