hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی براساس سطح زیر کشت فعال

گلستان| تخصیص سوخت به ماشین‌آلات کشاورزی براساس سطح زیر کشت فعال

با هدف هماهنگی مطلوبتر در جهت تأمین و توزیع بهنگام و مطمئن نفتگاز به بخشهای کشاورزی جهت مصارف زراعی و باغی جلسه ای با حضور مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی استان و تعدادی از کارشناسان مرتبط برگزار شد.


در این جلسه عیسی افتخاری، مدیر شرکت نفت ملی منطقه گلستان، بخش کشاورزی را برکت اقتصاد برشمرد و آمادگی همه جانبه منطقه جهت رفع دل نگرانیهای فعالان کشاورزی را از اوجب فعالیتهای شرکت ملی پخش عنوان کرد.

وی سپس افزود: براساس توافقات بعمل آمده بین وزارت جهاد کشاورزی و نفت باید میزان سوخت تخصیصی به مصرف کنندگان بر اساس سطح زیر کشت فعال اراضی کشاورزی و باغی بوده و مدیران باید باتوجه به آمار سطح زیر کشت برهکتار در پروسه و چرخه کاشت، داشت و برداشت مبادرت به توزیع سوخت به ماشینهای کشاورزی شامل تراکتور، کمباین، تیلر و ... که فعال و شناسنامه دار هستند نمایند.

افتخاری یکی از برنامه های مهم شرکت نفت را تأمین سوخت بخش کشاورزی دانست و افزود: تلاش شده تا این مهم با هماهنگی با دستگاههای مرتبط و پیش بینی راهکارهای مناسب به نحو مطلوب مدیریت شود تا علاوه بر جلب رضایتمندی مصرف کنندگان، در بهینه مصرف نمودن فراورده های نفتی و جلوگیری از اتلاف منابع زیر زمینی نیز قدمهای موثری برداشته شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد