hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شهردار اصفهان: خسارت های وارده به شهر بالا است

شهردار اصفهان: خسارت های وارده به شهر بالا است

شهردار اصفهان با اعلام اینکه خسارات وارده به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی زیاد بوده است، گفت: خسارت به شهر خسارت به مردم است و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند.

قدرت الله نوروزی در گفتگویی شامگاهی با صدا و سیمای مرکز اصفهان به تشریح میزان خسارات وارده به زیر ساخت های شهری به دنبال اتفاقات روز گذشته شهر اصفهان پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه خسارت های زیادی به سازه های شهری، اموال مردم، چندین اتوبوس، معابر شهری و بانک ها وارد شد و روز گذشته (شنبه) چندین دستگاه خودروی آتش نشانی برای کمک به مردم آسیب دیده، اعزام شد.

وی با اعلام اینکه خسارات وارده به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی زیاد بوده است، گفت: خسارت به شهر خسارت به مردم است و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند. در واقع این هزینه ها به مردم تحمیل می شود و این شرایط به نفع هیچ کس نیست و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در فضای آرام و بدون خسارت رساندن به اموال عمومی حل شود.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و فضای آرامی که ایجاد می شود بتوان روند خدمت رسانی به مردم را به حالت عادی بازگرداند.

وی افزود: از میزان خسارات فعلا برآوردی نداریم، اما چندین اتوبوس، ایستگاه مترو، چراغ های راهنمایی و تابلوهای شهری به شدت آسیب دیده که جبران این میزان خسارت مشکل است.

نوروزی ادامه داد: نیروهای خدمات رسانی شهرداری از شامگاه گذشته فعالیت خود را برای تسهیل تردد مردم در شهر آغار کردند و در تلاش هستند تا شرایط را عادی کنند.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با کمک دستگاه های خدمات رسان، تابلوهای تخریب شده را آماده کنیم و شهر آماده عبور و مرور مردم شود. امیدواریم با تامین امنیت مردم، شهرداری هم بتواند روند عادی خدمت رسانی خود را از سر بگیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد