hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > هنرمندان در گام دوم انقلاب مراقب دام های مسائل حاشیه ای باشند

هنرمندان در گام دوم انقلاب مراقب دام های مسائل حاشیه ای باشند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هنرمندان قمی به ویژه آنان که می خواهند در گام دوم انقلاب ورود کنند مراقب باشند در دام مسائل حاشیه ای گرفتار نشوند.


به گزارش رویداد ایران،احمد امیرآبادی در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم که در تالار شهید آوینی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر امام صادق (ع) اظهار کرد: تئاتر قم در سال های اخیر رشد بسیار خوبی داشته است و کارهای ارزنده ای را به تولید می رسانند.

وی با بیان اینکه رشد تئاتر قم در طول سال های اخیر را مقرون زحمات اساتید برجسته و هنرمندان جوان هستیم، تصریح کرد: جوانان در پویایی تئاتر قم نقش بسزایی دارند و در راه بسیار پرپیچ و خمی قدم گذاشتند که با وجود دشواری کاری بسیار ارزشمند است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به هنرمندان قمی با تاکید براینکه هنرمندان قمی باید مراقب باشند به مسائل حاشیه ای کشیده نشوند، تصریح کرد: هنرمندانی که می خواهند در گام دوم انقلاب ورود کنند باید مراقب باشند حاشیه سراغشان نیاید. 

وی با اشاره به برخی برنامه های جشن و شادی که در قم برگزار می شود، گفت: برگزاری چنین برنامه هایی در قم یک ضرورت است و مردم قم نیاز دارند که شاد باشند و یک شهر زنده و پویا و شادی را در کنار ارزش های اسلامی داشته باشند.

امیرآبادی تاکید کرد: باید مراقب بود که حواشی سراغ ما نیاید که اصل کار را مورد خدشه قرار دهد که این مسئله در قم یک مهم به شمار می رود هرچند تا  امروز هنرمندان قمی به عنوان سرآمد هنرمندان  تئاتر کشور این موضوع را رعایت کردند و ما نیز موظف هستیم حمایت از هنرتئاتر قم داشته باشیم.

وی با اشاره به توانمندی هنرتئاتر قم گفت: هنرمندان قمی می توانند در این راه از بخش خصوصی بهره ببرند که به عنوان مثال می شود به راه اندازی خانه نمایش قم اشاره کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احداث مجموعه فرهنگی خیابان امام خمینی را مورد توجه قرار داد وگفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آغاز به کار این مجموعه برای هنرمندان قمی گام های ارزشمندی برداشته است و ما نیز به سهم خود در این مسیر کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به درخواست حمایت از شهرداری قم برای ایجاد فرهنگسراها و تماشاخانه ها گفت: با ایجاد این مراکز هنرمندان قمی می توانند با رعایت ارزش ها در این مجموعه ها حضور یابند و توانمندی خود را به نمایش بگذارند و مردم قم از این توانمندی ها بهره ببرند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد