hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| جشنواره تئاتر بهانه ای برای اتحاد تئاتری هاست

قم| جشنواره تئاتر بهانه ای برای اتحاد تئاتری هاست

دبیربیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم گفت: جشنواره بهانه ای است تا با اتحاد و همکاری یکدیگر بتوانیم کارهای شایسته ای را در زمینه پیشرفت تئاتر قم رقم بزنیم.


جشنواره تئاتر بهانه ای برای اتحاد تئاتری هاست 

دبیربیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم گفت: جشنواره بهانه ای است تا با اتحاد و همکاری یکدیگر بتوانیم کارهای شایسته ای را در زمینه پیشرفت تئاتر قم رقم بزنیم.


به گزارش رویداد ایران،علی فرحناک در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم که شامگاه جمعه در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم، جشن امید به فردای روشن است که در این جشنواره توانستیم نسبت به آن پایبند باشیم.

وی با بیان اینکه باید با نگاه واقع بینی به شعار جشنواره نگریست، تصریح کرد: توقع داشتن یک تئاتر بسیار خوب و بدون کم و کاستی توقع بالایی برای زمان کنونی است و برای رسیدن به این مرحله زمان و انرژی بالا توام با همت جوانان هنرمند تئاتر را می طلبد که این امر با کمک اساتید برجسته محقق می شود.

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم گفت: این جشنواره بهانه ای است تا همه با یکدیگر اتحاد داشته باشیم و با همکاری یکدیگر بتوانیم کارهای شایسته ای را در زمینه پیشرفت تئاتر قم را با هم رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه پیام تئاتر محبت و دوستی است، تصریح کرد: تئاتر پیام همدلی و با هم بودن را به دنبال دارد و نباید این اصل را فراموش کرد.

فرحناک برگزاری بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم را بسیار منظم توصیف کرد و گفت: سعی شد اجراهای عمومی تا پیش از شروع جشنواره پایان یابد و هرهفت گروه منتخب در زمان وسیعی اجرای عمومی داشتند.

وی در ادامه به بیان خلاصه ای از برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: فراخوان این جشنواره در نخستین روزهای سال جاری اعلام شد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره نمایشنامه های خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم بیان کرد:متون ارسالی در اختیار هیئت بازخوانی قرار گرفت و آثار برتر برای بازبینی انتخاب شدند که هفت اثر به جشنواره رسید.

وی با اشاره به برنامه های جنبی این جشنواره عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه پوسترهای برگزیده تئاتر به همراه نشست تخصصی با حضور یکی از گرافیست های برتر از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بود. همچنین برگزاری نمایشگاه عکس نمایش های جشنواره نیز از دیگر بخش های جنبی این جشنواره به شمار می رفت.

فرحناک همچنین از برگزاری چهار ورکشاب آموزشی با موضوع های مرتبط با تئاتر در خانه نمایش و سالن شهید کمیلی خبر داد و گفت: این ورکشاب ها با حضور استاد نریمان، استادمهندس پور، استاد یار احمدی و استاد پارسایی برگزار شد که مورد استقبال هنرجویان و هنرمندان قرار گرفت.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد