hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بانوان

سمنان| برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری بانوان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری بانوان در شهر اخلاق خبر داد. عباس بابایی با اعلام این خبر افزود: این همایش به مناسبت گرامیداشت 26 ژوئن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر چهارشنبه 6 تیرماه ساعت 9:30 در پارک سوکان پیست دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود.


بابایی با بیان اینکه اعتیاد به‌عنوان یک آسیب اجتماعی، هیچ‌گاه به‌طور کامل ریشه‌کن نخواهد شد، تصریح کرد: اما با تدبیر، اندیشه و تلاشی مخلصانه می‌توان آن را به کنترل درآورد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه رسالت اصلی ورزش ارتقای سطح سلامتی مردم اعم از جسمی و روحی است و به همین منظور برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کردیم تا با برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در سطح وسیع برای جامعه تحرک و پویایی را به ارمغان بیاوریم.

بابایی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33341172 تماس گرفته و ثبت‌نام کنند. ضمناً داشتن دوچرخه در این همایش الزامی است.

گفتنی است این همایش به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت ورزش سه‌گانه شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد