hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > برای موضوعات گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف شود

برای موضوعات گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.
به گزارش رویداد ایران، سردار غلامرضا سلیمانی که برای دیدار با علما و مراجع تقلید امروز پنج‌شنبه به قم سفر کرده است، در حاشیه دیدار با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: امسال هفته بسیج را در شرایطی آغاز می‌کنیم که در چهلمین سالگرد فرمان صدور بسیج به دستور امام راحل قرار داریم.
وی گفت: چهل سالگی بسیج با صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب نیز  همزمان شده و تجربه بسیج و سازماندهی این سازمان در راستای پاسخگویی به نیازهای کشور در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی، تجربه گرانسنگی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این سازمان با تکیه بر نیروی جوان به دنبال خلق تمدن سازی است و بسیجیان در حال به روز رسانی برای انجام رسالت‌های تعریف شده خود هستند.
وی اظهار داشت: باید برای هر یک از موضوعات بیانیه گام دوم نقشه راه تعریف کرد و ابتکارات جوانان بسیج در این راستا باید شناسایی شود.
سردار سلیمانی گفت: بخشی از جهاد فرهنگی، ایجابی است و بخشی نیز مقابله با نفوذ و ناتوی فرهنگی دشمن است که بسیج در این عرصه نقش آفرین است.
وی ادامه داد: راهیان نور و برگزاری کنگره‌های شهدا و نیز ورود بسیج به عرصه تولیدات تلویزیونی از جمله برنامه‌های فرهنگی بسیج است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد