hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شرکت گاز کرمانشاه 200 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

شرکت گاز کرمانشاه 200 میلیارد تومان از مشترکان طلب دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: این شرکت 200 میلیارد تومان از مشترکان در بخش‌های مختلف طلب دارد.

سیروس شهبازی اظهار داشت: گازرسانی به روستاها و حذف قبوض کاغذی مهمترین برنامه شرکت گاز استان در سال جاری است که اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: 28 شهر و یک‌هزار و 297 روستای استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که این میزان معادل 99 درصد جمعیت شهری و 62 درصد جمعیت روستایی است.


وی با بیان اینکه هم‌اکنون گازرسانی به چهار شهر نوسود، نودشه ازگله، ریجاب و 680 روستا در حال اجرا یا پیمان‌ سپاری است، گفت: در مجموع چیزی در حدود 380 میلیارد تومان تا امروز شرکت گاز استان برای این پروژه‌ها تامین مالی کرده است.


شهبازی یادآور شد: شرکت گاز استان کرمانشاه از مشترکان خود در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، تجاری و صنعتی، حدود 200 میلیارد تومان طلب دارد که تاکنون پرداخت نشده، باید این طلب تزریق شوند تا بتوانیم در بحث گازرسانی، عملیات‌ها را اجرایی کنیم.


وی در خصوص حذف قبوض کاغذی در شرکت ملی گاز استان نیز، گفت: حذف قبوض کاغذی در شرکت ملی گاز استان با هدف حفاظت از محیط زیست، از پایان آذرماه امسال آغاز می‌شود.


این مسؤول با بیان اینکه این طرح، با دریافت شماره تلفن همراه مشترکان آغاز شده است، افزود: مشترکان می توانند اطلاعات خود را که شامل شماره اشتراک و شماره موبایل است به 2 سامانه 100194 و 3000618300 ارسال کنند.


وی تصریح کرد: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورت‌حساب گاز می‌توان به سه روش شامل مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و سامانه پیامکی اقدام کنند.


شهبازی از هم استانی‌ها و مشترکان خواست برای دریافت قبوض الکترونیکی در اسرع‌وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود اقدام کنند و افزود: در حال حاضر 580 هزار مشترک شرکت گاز استان داریم که بیش از 40 درصد از آن‌ها تاکنون اطلاعات خود را به سامانه پیامکی حذف قبوض کاغذی ارسال کرده‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد