hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد

جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با هشدار به مجرمان و افراد خلافکار، گفت: در دیار شهید پرور کرمانشاه جایی برای این افراد وجود ندارد.
سردار علی اکبر جاویدان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین گفت: پلیس جمهوری اسلامی امروز با همه توان خود برای عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب و رسیدن به تراز انقلاب تلاش می‌کند.
وی با بیان اینکه سربازان ولایت در نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت در جامعه و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف مردم ندارند، گفت: سختی‌های این راه هرگز از انگیزه و توان نیروهای خدوم انتظامی نمی‌کاهد.
جاویدان تصریح کرد: امروز مفتخریم اعلام کنیم پلیس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودها و عنایت رهبر فرزانه انقلاب و همت و تلاش کارکنانش خدومش به یکی از محبوب‌ترین و مردمی‌ترین دستگاه‌های کشور تبدیل شده است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به امنیت مطلوب فعلی در استان اشاره کرد و گفت: در این دیار شهیدپرور جایی برای ارذل و اوباش و افراد مجرم نیست و همه آنها به خوبی می دانند دیر یا زود به چنگال قانون گرفتار می‌شوند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه امروز جرائم خشن در کرمانشاه کنترل شده و معدود اتفاقاتی از این دست نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و متخلفان به سزای عملشان می‌رسند.
در این مراسم از زحمات سرهنگ «عنایت فلاحی» تقدیر و سرهنگ «محمد محمدی» به عنوان فرمانده جدید شهرستان قصرشیرین معرفی شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد