hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > از عطر معنویت دفاع مقدس تا پرداختن به معضل اعتیاد جوانان

از عطر معنویت دفاع مقدس تا پرداختن به معضل اعتیاد جوانان

نخستین روز از جشنواره تئاتر استان قم با اجرای سه نمایش با موضوعات دفاع مقدس، پرداختن به مسائل تروریستی و پرداختن به معضل اعتیاد جوانان با شور و حرارت و استقبال جوانان مواجه بود.

به گزارش رویداد ایران، نخستین روز از برگزاری بیستمین جشنواره نمایش استان قم با تک اجرای نمایش«وداع با اسلحه» به کارگردانی شاهین سلطانی که با موضوع دفاع مقدس تولید شده بود در پلاتو ماه به روی صحنه رفت.

مشتاقان به مباحث ارزشی مانند دفاع مقدس برای تماشای این نمایش از روز قبل نسبت به تهیه بلیط نمایش اقدام کرده بودند که جمعیت قابل توجهی را به خود اختصاص می دادند.

در بخش بعدی نمایش «رأس ساعت 5» با موضوع تروریست ها به کارگردانی مهناز رودساز در دوسانس 16 و 18 در پلاتو ماه در دو اجرا به کارگردانی مهناز رودساز به روی صحنه رفت.

در هر دو سانس اجرای این نمایش استقبال خوبی از سوی تماشاگران رخ داد که نشان می داد جشنواره تئاتر استان توانسته تا حدودی از انزوا خاج شده و به میان مردم بیاید.

حضور هنر آوران جوان و خانواده هایشان برای تماشای نمایش های بیستمین جشنواره تئاتر استان قم از نکات قابل توجه این جشنواره در روز نخست محسوب می شد.

نمایش«اشک خدا» به کارگردانی مرضیه بنی علی با ژانر اجتماعی و با موضوع اعتیار جوانان بخش پایانی روز نخست جشنواره را به خود اختصاص داد که براساس برنامه جدول اجراها در دوسانس 18 و 20 در خانه نمایش به روی صحنه رفت.

این نمایش نیز با استقبال هنرآوران و مردم عادی مواجه شد. حضور چند هنرمند شاخص کشوری مانند حسن شکوهی و محمد رسول صفری از پایتخت برای تماشای این نمایش از مسائل قابل اهمیت و مورد توجه در این جشنواره محسوب می شد.

تشویق ممتد تماشاگران پس از پایان اجرای هر دو سانس این نمایش نشان از درگیرکردن مردم با نمایش  اشک خدا بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد