hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رسانه > سایت رویداد ایران > تعطیلی پیش دبستان؛ ابتدایی و مهدهای کودک شهر تهران | چهارشنبه 22 آبان 98

تعطیلی پیش دبستان؛ ابتدایی و مهدهای کودک شهر تهران | چهارشنبه 22 آبان 98

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی کلیه مدارس استثنایی در تمامی مقاطع و تعطیلی مدارس پیش دبستان؛ ابتدایی و مهدهای کودک شهر تهران بدلیل آلودگی هوا در روز چهارشنبه 22 آبان 98 خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهارداشت: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با توجه به پایداری هوا در تهران، کلیه مدارس استثنایی در تمامی مقاطع و مدارس پیش دبستان؛ ابتدایی و مهدهای کودک شهر تهران فردا تعطیل می باشند .

مدارس ابتدایی و مهد کودک‌های تهران فردا تعطیل شد
مدارس ابتدایی و مهد کودک‌های تهران فردا تعطیل شداستاندار تهران از تعطیلی مهدکودک‌ها، مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهر تهران و شهرری به همراه چهار شهرستان استان در فردا چهارشنبه خبر داد.
محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا گفت:  براساس مصوبه کارگروه کاهش آلودگی هوای شهر تهران، مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی شهر تهران و شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا ، پاکدشت و شهرری در هر دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه 22 آبان تعطیل شد.
آخرین اخبار تعطیلی مدارس کرج و البرز
بر اساس اعلام آموزش و پرورش استان البرز،با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز تمامی پیش دبستانی ها و مدارس دوره ابتدایی شهرهای کرج، فردیس، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ به جز طالقان و بخش آسارا فردا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
  1. مریم
    21 آبان 1398 21:59
    چرا دبیرستانی ها رو تعطیل نمی کنید.؟؟؟؟
    مگه ما آب شش داریم؟؟؟؟
  2. مریم
    21 آبان 1398 22:01
    چرا دبیرستانی ها رو تعطیل نمی کنید؟؟؟؟
  3. امین
    23 آبان 1398 12:49
    چقدر اسکلید پس ما دبیرستانی های بدبخت چی؟