hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > داشتن شهری عاری از تخلف با تعامل مدیران مناطق هشت‌گانه

داشتن شهری عاری از تخلف با تعامل مدیران مناطق هشت‌گانه

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: اداره اجرائیات پیشانی شهرداری کرمانشاه در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و نظم‌بخشی در امور شهری است.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگاران؛ با اشاره به اینکه در بازه زمانی کوتاه علاوه بر محدود کردن فعالیت افراد سودجو و سازندگان بناهای غیرمجاز، سدمعبر در معابر عمومی و تسهیل در انجام ماموریت‌های محوله این اداره کل چشمگیر و محسوس بوده، اظهار کرد: ماموران اجرائیات با فعالیت شبانه‌روزی خود از هر نوع تخلف در امر ساخت وساز غیرمجاز، از همان ابتدای کار با جدیت و قاطعیت برخورد و پیشگیری کرده‌اند به نحوی که برای رفع آثار تخلف، نیاز به اخذ احکام قضایی برای برخورد با متخلفان در امر ساخت وساز را به حداقل رسانده‌ایم.

وی از تعامل دوسویه بین مدیریت و ماموران اجرائیات خبر داد و گفت: این تعامل به طور مستمر در سطح شهر و شهرداری‌های مناطق هشت‌گانه به صورت گشت‌زنی انجام و از هر نوع تخلف ساختمانی از همان ابتدای کار بدون در نظر گرفتن ملاحظات و بدون ایجاد رفتارهای تبعیض‌آمیز و اجتناب از گزینشی برخورد کردن با متخلفان، جلوگیری شده است.

شهبازی خاطرنشان کرد: همچنین در طول این مدت کوتاه ضمن ایجاد ساختار اداری و چیدمان صحیح، نیروهای عملیاتی و تشکیل گروه ضربت به عنوان گروه پیشرو در انجام ماموریت‌های محوله موجبات پیشبرد اهداف و وظایف قانونی این اداره کل را فراهم کرده‌اند.

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: اقدامات این اداره کل از زمان مدیریتبنده علاوه بر کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز و جلوگیری از ادامه کار آن‌ها و معرفی و ارجاع مالکان به شهرداری‌های مناطق به منظور  رعایت و طی کردن مراحل  قانونی، باعث افزایش درآمد مالی محسوس و مشهود مناطق هشتگانه را نیز به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این تعامل صمیمانه بین مدیریت، ماموران و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری استمرار داشته باشد، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم شهری با  شاخصه‌ها و مولفه‌های تعریف شده در  انضباط شهری و عاری از هرگونه تخلف در ارتباط با ساخت و ساز غیر مجاز و سهولت در امورشهری و شهروندان  ایجاد کنیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد