hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > شناسایی متخلف سالن های غذاخوری در کرمانشاه/ بیش از 800 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی کشف و ضبط شد

شناسایی متخلف سالن های غذاخوری در کرمانشاه/ بیش از 800 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی کشف و ضبط شد

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از شناسایی و معرفی یک متخلف بهداشتی در این شهر خبر داد و گفت: بیش از 800 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی کشف و ضبط شد

ایرج کاکایی در گفتگویی، اظهار داشت: بیش از 800 کیلوگرم فرآورده خام با منشاء دامی فریز شده و غیربهداشتی از یک سالن غذا خوری واقع در فرهنگیان فاز یک، شناسایی و معدوم سازی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این میزان کشفیات طی بازرسی مشترک و با همکاری و مساعدت دستگاه‌های مرتبط مبارزه با عرضه محصولات غیر استاندارد و غیربهداشتی از جمله مرکز بهداشت، اصناف و اجرائیات شهرداری و با پشتکار و جدیت آقای رضوی پور از کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه در سطح شهرستان صورت گرفته است، افزود: مقابله با متخلفان امر خدمات رسانی در جامعه به ویژه در عرصه غذا و بهداشت در دستور کار ما و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

این مسؤول خاطر نشان کرد فریز بیش از 200 کیلوگرم گوشت مرغ در حلب های نگهداری خیار شور و فریز بیش از 100 کیلوگرم برنج از دیگر تخلفات این واحد صفنی بود ادامه داد گوشت های غیر بهداشتی ضبط و معدوم سازی شد و پرونده متخلف تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید. وی ادامه داد فرد متخلف به دلیل داشتن تخلف بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی نیز معرفی گردید.

کاکایی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در استان با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تماس حاصل کنند، گفت: اداره دامپزشکی کرمانشاه در اسرع وقت به گزارش ارسالی و پیشنهادهای مطروحه پاسخ داده و به موضوع رسیدگی می‌کند.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد