hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > واکنش دفتر موسیقی ارشاد به انتشار موزیک ویدئو همسر آقای بازیگر

واکنش دفتر موسیقی ارشاد به انتشار موزیک ویدئو همسر آقای بازیگر

مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره چگونگی حاشیه های مجوز کلیپ موزیک ویدئو همسر یکی از بازیگران صحبت کرد.
محمد الله یاری مدیر دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مراحل دریافت مجوز اشاره کرد و گفت: صدور مجوز‌ها بر اساس اصول و ضوابط حوزه موسیقی است. دفتر موسیقی باید در بُعد ایجابی حمایت و در بُعد سلبی از موسیقی کشور صیانت کند.
وی افزود: اشعار هنرمندان به شورای شعر و ترانه و گونه موسیقی آثار به شورای موسیقی ارائه می‌شود. علاوه بر این صلاحیت‌های فردی هنرمندان از مراجع ذی ربط استعلام می‌شود. طبیعی است افرادی که صلاحیتشان تایید نشود یا احیانا اشکالاتی در شعر و گونه موسیقی آنها وجود داشته باشد، دفتر موسیقی طبق ضوابط با آن‌ها رفتار می‌کند.

الله یاری درباره مجاز شدن فعالیت هنری معین زندی که به تازگی از دفتر موسیقی مجوز دریافت کرده است و خبر شایعات احتمالی مجاز شدن آرمین زارعی با نام هنریِ آرمین ۲AFM در فضای مجازی بیان کرد: در سال ۹۸ از معین زندی دو یا سه تک قطعه منتشر شده است و از سوی مراجع ذی صلاح تایید صلاحیت شده است.
وی افزود:کار‌هایی که از این خواننده منتشر شده در گونه پاپ تولید شده است اما برای (آرمین زارعی) مجوزی صادر نشده است.
مدیر دفتر موسیقی درباره انتشار تک آهنگ در فضای مجازی با صدای بانوان اظهار کرد: اجرا‌های بانوان برای بانوان دارای چارچوب‌های خاصی است. در حال حاضر هم کنسرت‌هایی ویژه بانوان در حال برگزاری است؛ به تازگی سه گروه از بانوان در تالار وحدت و بر طبق ضوابط دفتر موسیقی اجرا کرده اند.
الله یاری در واکنش به انتشار کلیپ موزیک همسر امیرحسین صدیق گفت:اگر قطعه‌ای با صدای بانوان منتشر شده طبق مجوز دفتر موسیقی نبوده و تاکنون هم اجازه‌ای از سوی دفتر موسیقی صادر نشده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد