hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| رئیس جدید دادگستری شهرستان بهار معرفی شد

همدان| رئیس جدید دادگستری شهرستان بهار معرفی شد

آئین تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان بهار با حضور مسئولین قضائی استان و مدیران ادارات مختلف شهرستان بهار برگزار شد.
آئین تکریم و معارفه ریاست دادگستری شهرستان بهار با حضور مسئولین قضائی استان و مدیران ادارات مختلف شهرستان بهار برگزار شد.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام محمدیان روشنفکر ریاست سابق دادگستری شهر بهار به نقل از روایتی از امام صادق (ع) راستگوئی، حسن خلق و سعۀ صدر برای شنیدن حرف مردم و شکرگذاری را از اوصاف خدمتگذاران در نظام اسلامی دانست.
حجت الاسلام پیر محمد احمدوند تأکید کرد: خدمتگذاری به مردم یک ارزش مهم در نظام مکتبی جمهوری اسلامی ایران است که باید همۀ مسئولان متوجه این مهم باشند و از فرصت ارائه خدمت به جامعه اسلامی به بهترین وجه استفاده نمایند.
امام جمعه شهرستان بهار نیز در این مراسم ضمن تقدیر از محمد هادی محمدیان اظهار داشت: بنابر روایاتی ائمه معصومین (ع) باید به نحوی زندگی کرد که در زمان حیات مردم مشتاق ملاقات وی و در زمان مرگ اندوهناک باشند.
حجه الاسلام والمسلمین حاتمی نیا با اشاره به جایگاه خطیر امر قضاء و مسئولیت‌های آن گفت: حسب روایات تنها آن گروه از قضات اهل نجات هستند که هم دانش کافی برای تشخیص حق دارند و هم بر مبنای حق قضاوت می‌کنند.
وی متذکر شد: مسئولیت‌ها گذرا هستند و باید از فرصت‌های پیش آمده برای خدمت به مردم و خوشنامی استفاده کرد.
در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های محمد هادی محمدیان روشنفکر رئیس سابق دادگستری شهر بهار، محمد معینی بعنوان رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی و منصوب شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد