hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > همدان| توافق برای راه‌اندازی نمايندگي وزارت امور خارجه در همدان

همدان| توافق برای راه‌اندازی نمايندگي وزارت امور خارجه در همدان

در ديدار استاندار همدان با وزير امور خارجه بر راه‌اندازی نمايندگي وزارت امور خارجه در همدان در راستاي تسهيل اجراي برنامه‌های رويدادهاي 2018 همدان توافق شد.


استاندار همدان بعد از جلسه با دکتر ظريف، وزيرامورخارجه و دکترمونسان، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ميراث فرهنگي گفت: جلسه با دکتر جهانگيري، معاون اول رئیس‌جمهور با موضوع رويداد همدان 2018 به‌زودی برگزار می‌شود.

محمدناصر نيکبخت افزود: استان همدان براي برگزاري دو رويداد آسيايي وجهاني در سال جاري آمادگي دارد و دکترمونسان معاون رئیس‌جمهور، از روند اجراي برنامه‌های 2018 در استان همدان رضايت داشت و سازمان ميراث فرهنگي کشور براي برگزاري خوب برنامه‌های رویداد همدان 2018 اعلام آمادگي کرد.

وي ادامه داد: در ديدار با دکتر ظريف، وزارت امور خارجه براي دعوت از ميهمانان خارجي در رويداد 2018 همدان اعلام آمادگي کرد و نمايندگي وزارت امور خارجه در همدان به‌زودی راه‌اندازی رسمي خواهد شد.

استاندار تصريح کرد: رويداد 2018 فرصتي بی‌نظیر براي معرفي همدان است و همکاری خوب وزارت امور خارجه و سازمان ميراث فرهنگي کشور با استان می‌تواند در بهتر برگزاري برنامه‌ها بسيار تأثیرگذار باشد.

در اين جلسات علاوه بر استاندار همدان؛ نمايندگان مردم همدان و فامنين در مجلس؛ مديران مرتبط و رئيس اتاق بازرگاني استان حضور داشتند. جلسه با وزير امور خارجه با پیگیری استاندار همدان و بعد از مذاکره استاندار با وزير امور خارجه در سمینار استانداران و قول مساعد وي برگزار شد. همچنين اعطاي نمايندگي وزارت امور خارجه از اوایل سال گذشته و با پيگيري استاندار و موافقت وزيرامورخارجه صورت گرفت و مکان و تجهیزات لازم از سوی استانداري و با کمک شهرداري همدان تأمین شد و در جلسه دوشنبه نيز استاندار قول تأمین وسيله نقليه را به وزير براي نمايندگي همدان داد. شایان‌ذکر است، استاندار همدان روز دوشنبه در پيگيري روند توسعه استان در تهران 3 ديدار مهم با دکترمونسان، معاون رئیس‌جمهور ورييس سازمان ميراث فرهنگي کشور، دکتر ظريف، وزيرامورخارجه و دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمي وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکي داشت که مجمع نمايندگان استان و مديران مرتبط استان نيز وي را همراهي کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد