hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > هزینه بیمه سلامت چقدر است؟

هزینه بیمه سلامت چقدر است؟

 معاون خدمات بیمه اى سازمان بیمه سلامت درباره جزئیات طرح بیمه سلامت همگانی اجباری توضیح داد: در حال حاضر سرانه مصوبی برای بیمه سلامت تعیین شده است به طوری که در سال ۹۸ برای هر نفر در هر ماه این مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
کوروش فرزین، معاون خدمات بیمه اى سازمان بیمه سلامت درباره جزئیات طرح بیمه سلامت همگانی اجباری توضیح داد: در حال حاضر سرانه مصوبی برای بیمه سلامت تعیین شده است به طوری که در سال ۹۸ برای هر نفر در هر ماه این مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: ارزیابی از بیمه شدگان به صورت آزمون ارزیابی وسع انجام خواهد شد و اگر افرادی در دهک‌های ۱، ۲ و ۳ جامعه قرار گیرند مبلغ ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان را پرداخت نخواهند کرد و تمام هزینه بیمه آن‌ها توسط دولت پرداخت می‌شود.
فرزین افزود:ممکن است برخی از افراد جامعه در دهک ۴ قرار گیرند و بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوب قانون را دریافت کنند که این افراد ۵۰ درصد از سرانه بیمه را می‌پردازند یعنی برای هر نفر از اعضای خانواده ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان را برای ۱۲ ماه پرداخت خواهند کرد. همچنین افرادی که دریافتی آن‌ها بیش از حداقل حقوق و دستمزد مصوب دولت باشد باید ۱۰۰ درصد حق سرانه را پرداخت کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد